آخرین اخبار
حسین احمدی بعنوان عضو علی البدل جایگزین عضو اصلی شورای ششم شهر گناوه شد
صبح امروز محمد تقی صفری فرماندار شهرستان گناوه، حسین احمدی عضو علی البدل شورا را با صدور حکمی برای عضویت در شورای ششم به جای ایوب خدری عضو اصلی و مستعفی شورای ششم شهر گناوه فراخواند.

به گزارش دریاکنار، 18 فروردین سال جاری بود که ایوب خدری عضو اصلی شورای شهر گناوه به دلایل نامعلومی از شورای شهر استعفا داد و استعفای وی مورد قبول اعضا قرار گرفت. با استعفا خدری، صبح امروز محمد تقی صفری فرماندار شهرستان گناوه، حسین احمدی عضو علی البدل شورا را با صدور حکمی برای عضویت در شورای ششم فراخواند.
در حکم وی آمده است:
احتراما به استناد ماده 7 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375؛ نظر به اینکه یکی از اعضای اصلی شورای شهر گناوه از عضویت آن شورا استعفا داده است؛ از این تاریخ و به موجب این ابلاغ از جنابعالی دعوت به عمل می‌آید به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر گناوه در جلسات آن شورا شرکت نمایید.

حسین احمدی بعنوان کارشناس اداره امورمالیاتی مشغول به فعالیت است.

شناسه خبر : 14951
تاریخ : 1403/2/2 22:24:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nIM2aC
نویسنده خبر :
X

🔶امیر حسین جلال پور

🔹 خبرنگار
🔹 کارشناسی مهندسی شیمی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر استان بوشهر

برچسب ها #ایوب خدری #حسین احمدی #شورای شهر #گناوه

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.