آخرین اخبار
حسین دهقان در اثر تصادف درگذشت
یک منبع آگاه خبر از فوت حسین دهقان مجری محبوب و توانمند صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در اثر تصادف داد.

حسین دهقان کارمند نیروگاه برق گناوه بود و چندین سال به عنوان خبرنگار و مجری با صدا و سیمای مرکز بوشهر همکاری داشت.

او همچنین از مجریان موفق صحنه در استان به شمار می‌آمد و در زمینه‌های خبرنگاری و اجرای صحنه در جشنواره‌های استانی و ملی چندین مقام کسب کرده بود.

دیپلم افتخار، چکاوک سیمین و میکروفن طلایی مجری برتر صحنه کشور در هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور در مشهد سال ۱۳۹۷ و دریافت عنوان خبرنگار برتر در جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" از جمله افتخارات این مجری توانمند بود. 

حسین دهقان متولد سال ۱۳۶۸ و اهل شهرستان دشتستان و دارای دو فرزند بود.

محسن فرامرزی دیگر هنرمند هم استانی نیز در زمان بروز این حادثه یکی دیگر از سرنشینان خودرو بود که بعد از حادثه به علت صدمات وارده به بیمارستان منتقل شده است.

شناسه خبر : 6052
تاریخ : 1401/12/12 05:36:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tC8WTo
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حسین دهقان #مجری #صدا و سیما

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • محمد جواد فرامرزی پدر امین
    1 سال قبل

    به نام خدا «انا لله و انا الیه راجعون» خانواده و بازماندگان محترم دوست عزیز و فقیدمان ؛ هنرمند و مجری توانمند سیمای مرکز بوشهر شادروان «حسین دهقان» که در بامداد جمعه ۱۲ اسفند جاری در سانحه رانندگی به دیار حق شتافتند را به جامعه هنری و رسانه های خبری استان همدلی و همدردی خود را اعلام می داریم و از خداوند منان درجات عالی ایشان را در کنار شهدا خواهان و خواستارم و صبر در این سوگواری را برای بازماندگانش آرزومندیم ضمنا با تشکر و قدردانی از کلیه دوستان فرهنگی مسئولین استانی فرماندهی محترم سپاه امام صادق علیه السلام همچنین فرماندار محترم و جهادی بوشهر از تشریک مساعی و پیگیری امور بیمارستانی برای پسرمان « امین فرامرزی» و همچنین همکاران فرهنگی و رسانه های استان تقدیر و تشکر می کنیم و به استحضار می رسانیم بحمدالله حال عمومی ایشان رو به بهبود است و دچار ضایعات نخاعی شده و مهره های ستون فقرات وی آسیب دیدگی دارد که مورد طبابت پزشکان شریف و خدوم بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر قرار دارند. با احترام و التماس دعای خیر برای همه بیماران «اللهم اشف کل مریض» ازطرف خانواده شهید فرامرزی https://splus.ir/khabarforib