گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
در نشست خبری مطرح شد؛
حضور 300 مبلغ در میدان گفتمان‌سازی انتخابات
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در این میدان حاضر است. 300 مبلغ و مبلغه در قالب پویش "منی" بدون جانبداری از هیچ نامزد خاصی، با تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح، مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت می‌کنند.

سازمان تبلیغات اسلامی در 18 جبهه برای ترویج دین و مردم در میدان گفتمان‌سازی انتخابات!

همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و آغاز هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، حجت الاسلام محمد قادری، رئیس این سازمان، در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح وظایف و ماموریت‌های این سازمان، از 18 جبهه فعالیت تخصصی برای ترویج دین خبر داد. جبهه‌هایی که از سیاستگذاری و برنامه‌ریزی تا هدایت و سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردمی را در بر می‌گیرد.

انتخابات؛ آوردگاه گفتمان‌سازی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه به بحث انتخابات ریاست جمهوری نیز ورود کرد. او با تاکید بر اهمیت گفتمان‌سازی به جای تمرکز صرف بر افراد، از تلاش این سازمان برای زمینه‌سازی انتخاب‌های اجتماعی هدفمند و دقیق خبر داد و از مردم خواست تا با حضور در میدان ترویج دین و همچنین مشارکت فعال در گفتمان‌سازی‌های انتخاباتی، یاری‌گر این سازمان و کشور باشند.

حجت‌الاسلام محمد قادری، مسئول ستاد غدیر استان بوشهر، با اشاره به برنامه‌های این استان برای عید غدیر، اظهار داشت: استان بوشهر در آستانه عید غدیر، شاهد برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این عید بزرگ خواهد بود. از اطعام گسترده غدیری تا حضور 300 مبلغ و فعالیت مساجد در قالب طرح جامعه‌پرداز، همه و همه نویدبخش عیدی پربرکت و معنوی برای مردم این استان است و در 13 شهر و 2 روستای استان، جشن‌های کیلومتری با حضور 273 موکب سازماندهی شده و 366 موکب غیرمتمرکز، 20 کیلومتر و 400 متر فضای شاد و پرنشاط را برای مردم فراهم می‌کنند.

وی افزود: در مجموع 639 موکب در ایام غدیر در استان بوشهر فعال خواهند بود که علاوه بر برپایی ایستگاه‌های صلوات، پذیرایی از زائران و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، به گفتمان‌سازی در زمینه غدیر و ترویج آموزه‌های این واقعه عظیم می‌پردازند.

ایشان با اشاره به اجرای طرح اطعام غدیر و پویش 110 دیگ در این استان گفت: در این طرح که برگرفته از ابتکار عمل شهر نجف است، 153 هیئت مذهبی استان با پخت 1566 دیگ غذا، 278 هزار پرس غذای گرم را بین مردم توزیع خواهند کرد.

حجت السلام قادری با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه، نقشه راه اداره کل تبلیغات اسلامی را ترسیم کرده است. یکی از اهداف اصلی این برنامه، رشد و توانمندسازی مساجد است. در همین راستا، طرح "مسجد جامعه‌پرداز" در حال اجرا است. این طرح با مشارکت 60 امام جماعت در 60 مسجد روستا و 29 مسجد در حاشیه شهرها، مساجد را به سنگرهای فرهنگ و اجتماع تبدیل خواهد کرد.

شناسه خبر : 15834
تاریخ : 1403/3/30 16:29:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tGKeUG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #انتخابات #تبلیغات اسلامی #حجت السلام قادری #غدیر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.