آخرین اخبار
حضور تولیدکنندگان صنایع دستی در شهرک ها و نواحی صنعتی بوشهر
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: بر اساس قانون بودجه در راستای حمایت و توسعه صنایع دستی، شرکت شهرکهای صنعتی برآنست با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی بخشی از زمین های شهرک های صنعتی را در اختیار فعالان و تولید کنندگان صنایع دستی قرار دهد.

سید حسینی حسینی افزود: کلیه معافیت ها و مزایای شهرکها و نواحی صنعتی به این واحدهای تولیدی صنایع دستی نیز تعلق می گیرد.
ایشان یادآور شد: در همین راستا در شهرک های صنعتی بزرگ استان محدوده هایی برای این امر پیش بینی شده که با هماهنگی مدیر یت میراث فرهنگی
و گردشگری پس از اخذ تاییدیه های لازم آماده واگذاری هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: ۱۲۳ رشته صنایع دستی در کشور وجود دارد که از این میزان ۱۱رشته بومی صنایع دستی داریم  و رشته هایی نظیر عبابافی، حصیربافی، صدفسازی از این جمله اند و تنها ۹۷۶ نفر در استان مشغول به پیشه حصیربافی هستند.
سجادی منش افزود شش هزار نفر در استان در حوزه صنایع دستی‌فعالند و با توجه به حمایت هایی که درشهرک از افراد و سرمایه گذارن می شود ما نیز از این طرح استقبال کرده و امیدواریم هنرمندان صنایع دستی استان با حضور در شهرک های صنعتی صاحب کارگاه شخصی خود شوند.

شناسه خبر : 12377
تاریخ : 1402/8/23 09:04:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/a3i0z9
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تولیدکنندگان #صنایع دستی #شهرک ها #نواحی صنعتی بوشهر #حمایت #توسعه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.