آخرین اخبار
حضور فعال زنان در عرصه های مختلف به برکت انقلاب اسلامی است
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:زنان جامعه ما در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور فعال دارند و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، به مناسبت خجسته سالروز میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر و مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهراز بانوان برتر مدیریت درمان تامین اجتماعی در حوزه های عفاف و حجاب،علمی،فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی تقدیر شد.

رقیه زنگنه نژاد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س)با اشاره به اینکه جایگاه زن در جامعه اسلامی برگرفته از سیره و روش حضرت فاطمه زهرا(س)است گفت:اینکه زنان ایران اسلامی در کنار ایفای نقش در محیط خانه و تربیت فرزندان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز تاثیر گذار بوده اند نشان از الگو پذیری زنان از بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س)دارد.

مدیر کل امور بانوان استانداری بوشهر بیان داشت:نامگذاری روز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س)بعنوان روز زن یکی از برکات جمهوری اسلامی و اهمیت به شأن و جایگاه رفیع زن در جامعه اسلامی است.

زنگنه نژاد گفت:زنان جامعه ما این افتخار را دارند که با پیروی از سیره بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در عرصه های مختلف برای کشور افتخار آفرین بوده اند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت:زن در جوامع غربی شأن و جایگاهی نداشته و در مقابل زن در جامعه اسلامی نقشی تاثیرگذار و تعیین کننده در مسائل مختلف دارد.

زنگنه نژاد گفت:با نگاه مثبت وارزنده ای که در جامعه ما به زن و جایگاه آن دارد امیدواریم ترقی و پیشرفت بانوان در عرصه های مختلف را شاهد باشیم.

در این مراسم، مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضور چشمگیر و فعال چهره های علمی ،فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه و سایر مجموعه ها نشان ازاهمیت و اراده نظام اسلامی در توجه به مقام و جایگاه زن می باشد.

دکتر اسماعیلی بیان داشت:زنان به برکت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی حضور تاثیر گذار دارند و گواه این مدعا کسب عناوین برتر در عرصه های مختلف توسط بانوان دراین دوره در قیاس با دوره ستم شاهی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:نگاه جوامع غربی به زن ابزاری بوده و بر همین اساس جایگاه رفیع زنان در جامعه اسلامی ایران و نقش آنان در توسعه و پیشرفت جامعه را بر نمی تابند و درصدد آسیب زدن به این جایگاه و از بین بردن و فروپاشی کانون خانواده هستند.

دکتر اسماعیلی اظهار داشت: اکثر نیروهای شاغل در مجموعه مدیریت درمان را بانوان تشکیل می دهند و در تعداد زیادی از واحد ها مسئولیت و مدیریت این واحد ها بر عهده خانم هاست و انصافا هم در انجام مسئولیتهای محوله به خوبی انجام وظیفه کرده اند.

دکتر اسماعیلی گفت:بانوان گرانقدر شاغل در مجموعه درمان تامین اجتماعی استان علاوه بر ایفای نقش مادر و همسر، وظیفه تامین درمان نیازمندان جامعه را نیز برعهده دارند و شاهدیم که در ایفای مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی خود چقدر موفق هستند.

در پایان این مراسم از بانوان برتر مدیریت درمان در حوزه عفاف و حجاب،علمی و فرهنگی و فعالیت های ورزشی و اجتماعی با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.

شناسه خبر : 5213
تاریخ : 1401/10/24 13:43:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bzessi
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #حضور فعال #زنان #مدیر درمان تامین اجتماعی #رقیه زنگنه نژاد #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.