آخرین اخبار
حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در مسجد شهید عاشوری بوشهربه مناسبت هفته گرامیداشت بسیج
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهردر دیدار چهره به چهره با مردم به تببین عملکرد و اقدامات اداره متبوع، خدمات دولت و بررسی درخواستهای مردم پرداخت.

گرشاسبی در این دیدار صمیمی و فضای معنوی ، در ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س)اظهارداشت:«بنا به فرمایش امام (ره)بسیج مدرسه عشق است»و برماست که راه و کلام امام و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اشاره وعنوان داشت:با توجه به منویات مقام معظم رهبری که هرایرانی سه درخت بکارد کاشت یک میلیارد در کشور انجام می شود واز نمازگزاران درخواست کرد با توجه به اینکه ۳۷۵۰۰۰۰نهال با کیفیت تولید شده در استان را با مشارکت مردم بتوانیم در عرصه ها کاشت نماییم.
 
گرشاسبی به احداث ۸۶۷سازه آبخیزداری در استان با هدف تقویت سفره‌های زیر زمینی آب ودر بالادست شهرها جهت جلوگیری از سیل و اثرات مخرب آن نیزاشاره نمود واقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری را به خوبی برای مردم تشریح کرد.

در پایان حجة الاسلام میرزایی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل در سوگ حضرت فاطمه زهرا(س)روضه وخوانی و مرثیه سرایی نمود.

شناسه خبر : 12579
تاریخ : 1402/9/5 08:20:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ibhScr
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #منابع طبیعی #آبخیزداری #استان بوشهر #مسجد #شهید عاشوری #گرامیداشت #هفته بسیج

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.