آخرین اخبار
حفظ کاربری اراضی کشاورزی در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود
سرپرست مدیریت امور اراضی استان بوشهر گفت: حفظ کاربری اراضی کشاورزی در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

احمد مشایخی در نشست امضای تفاهم‌نامه اجرای وظایف غیر حاکمیتی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و مدیریت امور اراضی اظهار داشت: واگذاری اراضی ملی و دولتی و حفظ کاربری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: این تفاهم‌نامه برای ارجاع وظایف غیر حاکمیتی شامل تشکیل پرونده‌های درخواست تغییر کاربری، نظارت بر طرح‌های دارای مجوز تغییر کاربری، تکمیل و تشکیل پرونده‌های طرح‌های واگذاری اراضی ملی و دولتی و نظارت بر میزان پیشرفت فیزیکی به امضا رسیده است.

سرپرست مدیریت امور اراضی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به وظایف بسیار زیاد و مهم امور اراضی استفاده از ظرفیت نیروهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی در زمینه پیشبرد اهداف ابلاغی سازمان امور اراضی بسیار ارزنده خواهد بود.

مشایخی افزود: با امضای این تفاهم نامه می‌توان به موقع از طرح‌های حفظ کاربری بازدید و از هر گونه ساخت و ساز مازاد بر طرح در همان مراحل ابتدایی جلوگیری کرد و با بازدید از طرح‌های اراضی واگذاری از معطل ماندن اراضی در صورت عدم پیشرفت فیزیکی در موعد مقرر ممانعت به عمل آورد.

شناسه خبر : 12082
تاریخ : 1402/8/8 07:53:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/H9UKyM
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #سازمان نظام مهندسی #کشاورزی #منابع طبیعی #حفظ کاربری اراضی #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.