آخرین اخبار
حمایت از سازندگان داخل باید با برنامه و هدفمند باشد
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با استفاده از قطعات و تجهیزات ساخت داخل، بیشترین نقش در جهت حمایت از سازندگان داخلی دارند

به گزارش  نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد زمانی، مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران صبح روز سه شنبه ( 26 مهرماه) در جلسه بررسی عملکرد مولکولارسیوها در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: همه با هم باید کمک کنیم تا شرکت‌های تولیدی کشور پا بگیرند و حمایت از تولیدکنندگان داخل را سرلوحه‌ی نخست در جهت تولید پایدار گاز و محصولات جانبی قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: حمایت از سازندگان داخل باید به این معنا باشد که هدفمند و طبق برنامه‌ریزی خاص حرکت کند و  در این کار ظرافت‌های خاص پیاده‌سازی شود.

زمانی در ادامه با اشاره به این‌که در کنار حمایت باید نظارت کیفی دقیق نیز وجود داشته باشد تصریح کرد: معیار و شاخص‌های مهم و اساسی را باید به تولیدکنندگان داخلی روشن و شفاف‌سازی نماییم تا تولید کننده بتواند طبق معیارها و خواسته‌ی مصرف کننده کیفیت محصولات خود را افزایش دهد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگترین مصرف کننده قطعات، تجهیزات و مواد شیمیایی ساخت داخل باید خواسته‌های خود را به سازندگان داخلی انتقال داده و در نتیجه حس رقابت پذیری برای سازندگان داخلی فراهم گردد.

زمانی افزود: امنیت تولید ملی کشور و تولید محصولات داخلی، سرلوحه شرکت ملی گاز ایر ان و شرکت‌های زیرمجموعه قرار دارد و تولیدکنندگان داخلی نیز از این موقعیت بزرگ بدست آمده به‌عنوان یک فرصت ایده ال، کیفیت محصولات خود را همگام با تولید پایدار گاز و محصولات جانبی در شرکت ملی گاز ایران افزایش دهند

شناسه خبر : 3771
تاریخ : 1401/7/27 06:40:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/74A4Q1
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی #مدیرهماهنگی ونظارت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.