آخرین اخبار
💢 حمایت جمعی از مردم شهرستان های داراب و زرین دشت از گزینه استانداری فارس
جمعی از مردم شهرستان های داراب و زرین دشت طی نامه ای حمایت خود را از دکتر بهیار مقیمی سارانی، جهت سکانداری استانداری فارس اعلام کردند.

متن نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
موضوع: حمایت مردم داراب و زرین دشت از دکتر بهیار مقیمی
«آفرین بر آنان که حلاوت آسایش دنیوی را وانهاده و مرارتها و سختی های سنگر خدمت را به جان خریدند تا از دستاوردهای خونرنگ مجاهدتهای همرزمان شهیدشان حراست و پاسداری شود.»
در این زمان مردم شهید پرور شهرستان داراب و زرین دشت، خطاب به دولت جدید و نمایندگان ملت خواستار انتخاب مدیرانی شده که با معیارهای بیانیه گام دوم انقلاب و شعار عدالت خواهی دولت جدید هم راستا باشند. حال که در آستانه انتخاب استانداران قرار گرفته ایم، اولین انتخابات استانداران پس از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر فرزانه و عزیز نظام به طور منحصر بفردی متفاوت از گذشته می باشد.
در این بین شنیده ها حاکی از تمایل برخی از منتخبان مردم در مجلس است که پیش از این با شعار انقلابی بودن از مردم رای اعتماد گرفتند و اکنون با اقداماتی زیرکانه، استراتژی حرکت به سمت جایگاه های مدیریتی استانی را در سر دارند.
از عجایب این دوره آن است که بعضی مسببین اصلی و مقصرین محوری در ناکارآمدی ها و ناکامی ها، مشکلات و بحران ها و ایضا بی عدالتی ها و مفسده های اقتصادی، با وقاحت هرچه تمام تر بجای پاسخگویی و قرار گرفتن در معرض مطالبه گری ارگان های نظارتی نظام و پاسخگویی به مردم مظلوم و با شرف ایران اسلامی با به سخره گرفتن شعور ملی مردم و با وقاحت هر چه تمام تر در کسوت کاندیدا حضور یافته اند! و یاللعجب که مسببین وضعیت فسادزای کنونی فی الحال خود فریاد مبارزه گری با فساد را سر می
دهند !!
خدا را شاکریم که در این دوره دکتر بهیار مقیمی، کارگزار و خدمتگزاری متواضع و بی ریا، عنصری مقتدر و باصلابت، مدیری مدبر و با تجربه، انسانی سلیم النفس و دوست دار خدمت به خلق، در این عرصه حضور دارد و انشاء الله به مدد الهی و با پشتوانه اعتماد قاطبه عموم مردم شریف و فهیم استان فارس و به برکت خون شهداء سکاندار استان فارس خواهد شد.
رونوشت مجازی
رونوشت حجت الاسلام و المسلمین سید محرومان دکتر ابراهیم ریسی جهت اطلاع
اعمه جمعه استان فارس و خبرگان رهبری جهت اطلاع
فرمانده سپاه استان فارس جهت اطلاع
مجمع نمایندگان استان فارس جهت اطلاع و حمایت شایسته
جناب آقای عسکری نماینده محترم مردم شریف شهرستان های داراب و زرین دشت جهت اطلاع و حمایت شایسته
من الله توفیق

شناسه خبر : 798
تاریخ : 1400/6/2 18:25:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/sxFaI6
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.