آخرین اخبار
حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان ایرانی
سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در دومین روز از ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه در نشست با شرکت‌های سازنده و تولید کنندگان داخلی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با استفاده بیش از 50 درصد کالاها و تجهیزات ساخت داخل در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه حمایت همه جانبه و گسترده‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان باکیفیت داخلی اعلام می‌دارد.

به گزارش نشریه دریا کنار ونقل از روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، جواد سهیلی، سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی روز دوشنبه ( 28 آذرماه )، با حضور در ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی در پایتخت گاز ایران و در جمع سازندگان و تولیدکنندگان داخلی گفت: شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان داخلی توانسته اند با اقدامات نو و خلاقانه و شناسایی نیازهای مهم مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تولید پایدار گاز و محصولات جانبی در این مجموعه بزرگ گازی کشور داشته باشند.

سهیلی در ادامه تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان فعال داخلی باید در سایه‌ى همدلی و انسجام بتوانند عسلویه را به یک بازار بزرگ صنعتی تبدیل نمایند و مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار سازندگان خلاق و نوآور می‌تواند در مسیر بسیار هموار و درخشان‌تری در جهت عزت و شکوفایی اقتصاد کشور حرکت کند.


سهیلی در مورد اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی، به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و برتر در جهت استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول و سازندگان داخلی در سطح وزارت نفت شناخته شده است گفت: پالایشگاه‌های مجتمع بزرگ و فاخر گاز پارس جنوبی در همه موارد به هم پیوسته و تنیده هستند و در جهت استفاده و حمایت تمام قد از سازندگان ایرانی با برنامه‌ریزی منظم و پیاده‌سازی اقدامات شاخص زمینه‌ی پویای و درخشش سازندگان داخلی را فراهم خواهد نمود.

شناسه خبر : 4695
تاریخ : 1401/9/29 10:28:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6PRuHg
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #سرپرست مدیریت بازرگانی #مجتمع گاز پارس جنوبی #شرکت های دانش بنیان #سازندگان ایرانی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.