آخرین اخبار
حمایت ۱۵ میلیاردی خیرین سلامت از بیمارستان قلب بوشهر
رئیس بیمارستان قلب بوشهر گفت: خیرین سلامت در سال گذشته، ۱۵ میلیارد ریال به بیمارستان تخصصی قلب بوشهر کمک کردند.

دکتر اصغر بحرانی با ابراز قدردانی از همراهی ارزشمند خیرین سلامت با بیمارستان تخصصی قلب بوشهر در سال ۱۴۰۲ گفت: همت والای خیرین سلامت در خرید تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین بهسازی و نوسازی تجهیزات درمانی موجب شد گام‌های مهمی در ارتقا کیفیت خدمات این مرکز تخصصی استان برداشته شود.

وی با ابراز قدردانی از حمایت‌های اداره کل بنادر و کشتیرانی استان بوشهر و موسسه خیریه آن سوی مرزها افزود: در سال ۱۴۰۲ خرید و نصب یک دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی، هود میکروبی، انکوباتور و اتوکلاو آزمایشگاهی از جمله خدمات مهم و ارزشمندی بود که در زمینه ارتقاء تجهیزات بیمارستان قلب بوشهر توسط خیرین تأمین اعتبار و خریداری شد.

دکتر بحرانی با استقبال از حضور فعال خیرین در حوزه سلامت استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای پایان دادن به سفرهای درمانی تخصصی قلب نیازمند حضور بیشتر خیرین و اهتمام ویژه مسئولان هستیم و حضور خیرین سلامت را در این راه ارج می‌نهیم.

شناسه خبر : 14820
تاریخ : 1403/1/21 15:13:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oqfqxj
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #خیرین سلامت #بیمارستان قلب #بیمارستان تخصصی قلب بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.