گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حمید بردیده به سمت رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه خلیج فارس منصوب شد
در حکمی از سوی دکتر محمد مدرسی، رئیس دانشگاه خلیج فارس، آقای حمید بردیده به عنوان رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه خلیج فارس برگزیده شد.

در متن این حکم آمده است : نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به اسـتناد آیین نامه مـدیریت دانشـگاهها و موسـسات آموزش عالی کشور مصوبه جلسه 684 مورخ 1389/12/10 شورای عـالی انقلاب فرهنگی و همچنین پیشنهاد معاون محترم فرهگنی و دانشجویی دانشگاه، به موجب این حکم به سمت «رئیس  اداره تربیت بدنی دانشگاه» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از درگاه ایزد منان،  با عنایت به نقش ورزش در ایجاد نشاط در محیط دانشگاه با همکاری و همفکری سایر همکاران، در امر برنامه ریزی  به منظور توسعه و بهبود  فعالیتهای  ورزشی دانشجویان، اعضای محترم هیات علمی و کارکنان  عزیز و  همچنین بهره وری فضاها و تجهیزات ورزشی دانشگاه و  تلاش در جهت توسعه و ترویج ورزش همگانی و حرفه ای  توام با اخلاق حسنه موفق و موید باشید

شناسه خبر : 3850
تاریخ : 1401/8/5 06:28:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FCMmxO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حمید بردیده #تربیت بدنی #دانشگاه خلیج فارس

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.