گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
خدمت با منت برخی مسئولان!
می گویند برخی مسئولان در انجام وظیفه روزمره و قانونی خود همواره بدنبال فرصت طلبی و سیاسی کاری هستند تا انجام آنچه که بر حسب قانون بر عهده آنان گذاشته شده را با منّت ! با عناوین پرطمطراق عیدانه و هدیه و کادو و …. به مردم قالب کنند.

خرید فلان امکانات و توسعه فلان محل و احداث فلان مرکز و … که همگی جزو نقایص شهرها و روستاها هستند و می بایست زودتر از این نسبت به برطرف نمودن آنها اقدام می شد و همین مسئولان بخاطرکوتاهی درانجام وظایف خود تاکنون می بایست مورد بازخواست قرار می گرفتند ، توسط برخی از همین مسئولانی که بسیار زودتر از موعد لازم ! بر صندلی های ریاست تکیه می زنند بعنوان هدیه تشکیلات آنان به ملت بینوا مطرح و مورد بهره برداری با حجم وسیع انعکاس رسانه ای قرار می گیرد که مصداق بارز خدمت با منت ! است که به دور از آموزه های اخلاق مدیریتی و خدمت بی منت برای مردم که ولی نعمتان حقیقی نظام هستند ارزیابی می شود.

شناسه خبر : 5581
تاریخ : 1401/11/13 07:15:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/visuyi
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #خدمت #مسئولان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.