گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
خروس ها رویای انگلیس را به کابوس بدل کردند
تیم ملی فوتبال فرانسه با دوگل برابر انگلیس پیروز و راهی نیمه نهایی جام ۲۰۲۲ شد

حذف انگلیس پر مدعا توسط خروس ها

 

تیم ملی فوتبال فرانسه در چهارمین و آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه البیت مقابل انگلیس به میدان رفت و با غلبه بر سه شیر، جمع تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی را کامل کرد.

 

به گزارش دریا کنار،  تیم ملی فوتبال فرانسه در چهارمین و آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در ورزشگاه البیت مقابل انگلیس به میدان رفت و با غلبه بر سه شیر، جمع تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی را کامل کرد.

 

فرانسه در حالی این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود خاتمه داد که ابتدا با گل دقیقه ۱۷ چوامنی پیش افتاد و در ادامه این هری کین بود که در دقیقه ۵۴ با یک ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و اولیویه ژیرو موفق شد در دقیقه ۷۸ گل برتری فرانسوی‌ها را به ثمر برساند. 

 

انگلیس اگرچه بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد و فرصت داشت باز هم بازی را به تساوی بکشاند اما این بار و در دقیقه ۸۷ هری کین موفق نشد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند تا بدین سان رویای انگلیسی‌ها بر باد برود و باز هم جام به خانه نرود!

شناسه خبر : 4475
تاریخ : 1401/9/20 11:50:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NZZ3lb
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فرانسه، جام جهانی قطر، انگلیس، دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.