گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
خطیب جمعه جم: ساخت دانشکده مهندسی جم تسریع شود
خطیب جمعه جم: ساخت دانشکده مهندسی جم تسریع شود حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه جم در خطبه‌ نماز جمعه خود به اهمیت وجود دانشکده مهندسی جم پرداخت و گفت: دانشکده مهندسی جم باید تقویت شود که لازمه اول آن تسریع در ساخت ساختمان آن است. همانطور که شورای راهبردی و صنعت مشارکت کردند که جای تشکر دارد، ضروری است این حمایت ادامه یابد تا اکنون که پیمانکار شروع به کار کرده است با قوت و قدرت این ساختمان را تمام کند.

وی تصریح کرد: با بازدیدی که چند روز گذشته داشتم کار ساخت پس از یک توقف، مجددا شروع شده است و نیاز به حمایت مالی دارد و دیداری که با دکتر مدرسی، رئیس دانشگاه خلیج فارس؛ در هفته گذشته داشتم ایشان مصمم و پیگیر هستند و به تقویت این دانشکده اعتقاد راسخ دارند، از همین رو انتظار می‌رود صنعت حمایت خود را قوی و مستمر داشته باشد. به گفته خطیب جمعه جم، این دانشکده به دلیل مجاورت با صنعت می‌تواند علاوه بر پشتیبانی در حل مسائل مربوط به صنعت نفت، نیروی انسانی مورد نیاز منطقه را نیز تامین نماید. وی از مردم و اصحاب رسانه خواست، در امر مطالبه ساخت این مجموعه که تولید دانش را به دنبال دارد مصمم باشند. مدرسی، رییس دانشگاه خلیج فارس؛ نیز ضمن تقدیر از امام جمعه محترم شهر جم بابت اهتمام به تقویت این مرکز علم و فناوری در شهرستان جم، در گفت و گو با روابط عمومی این دانشگاه گفت: بخش اول و دوم بتن ریزی ساختمان دانشکده مهندسی جم انجام شده و با تامین اعتباری که در پیش است بتن ریزی بخش دیگری از این ساختمان را نیز شاهد خواهیم بود. وی ضمن تقدیر ویژه از حمایت های ارزنده مدیر محترم منطقه ویژه انرژی پارس، نماینده محترم مردم شریف شهرستان های کنگان ، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سابق و فعلی شهرستان جم و شورای شهر و شهرداری جم و بهارستان بابت حمایت های خود از دانشگاه خلیج فارس و این دانشکده، تاکید کرد، طبق تفاهم صورت گرفته با مدیر محترم منطقه ویژه و شورای راهبردی پتروشیمی ها، با وجود رشته های تحصیلی مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر در این دانشکده، افزوده شدن گروه ها و رشته‌های جدید و همچنین جذب اعضای هیات علمی نیز متناسب با اعلام نیاز بخش صنعت انجام خواهد شد. ایشان افزود با هماهنگی بعمل آمده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امکان استفاده از ظرفیت دانش آموختگان و اعطای بورس تحصیلی به جوانان تحصیل کرده منطقه جهت اخذ مدرک دکتری تخصصی رشته های تحصیلی مورد نیاز به عنوان عضو هیات علمی جهت توسعه دانشکده نیز وجود دارد. با توسعه این دانشکده دولتی متعلق دانشگاه جامع استان، علاوه بر اینکه در آینده امکان نقش آفرینی های ارزنده ای برای این مرکز علمی در اجرای پروژه‌های علمی و حل مسأله ای وجود دارد باید به ظرفیت ارزشمند تبدیل این دانشکده به دانشگاه صنعتی استان و پشتیبانی قدرتمند برای صنایع مستقر در استان به ویژه صنایع نفت و صنایع پایین دست آن نیز توجه جدی داشت.


حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه جم در خطبه‌ نماز جمعه خود به اهمیت وجود دانشکده مهندسی جم پرداخت و گفت: دانشکده مهندسی جم باید تقویت شود که لازمه اول آن تسریع در ساخت ساختمان آن است. همانطور که شورای راهبردی و صنعت مشارکت کردند که جای تشکر دارد، ضروری است این حمایت ادامه یابد تا اکنون که پیمانکار شروع به کار کرده است با قوت و قدرت این ساختمان را تمام کند.

وی تصریح کرد: با بازدیدی که چند روز گذشته داشتم کار ساخت پس از یک توقف، مجددا شروع شده است و نیاز به حمایت مالی دارد و دیداری که با دکتر مدرسی، رئیس دانشگاه خلیج فارس؛ در هفته گذشته داشتم ایشان مصمم و پیگیر هستند و به تقویت این دانشکده اعتقاد راسخ دارند، از همین رو انتظار می‌رود صنعت حمایت خود را قوی و مستمر داشته باشد.

به گفته خطیب جمعه جم، این دانشکده به دلیل مجاورت با صنعت می‌تواند علاوه بر پشتیبانی در حل مسائل مربوط به صنعت نفت، نیروی انسانی مورد نیاز منطقه را نیز تامین نماید.

وی از مردم و اصحاب رسانه خواست، در امر مطالبه ساخت این مجموعه که تولید دانش را به دنبال دارد مصمم باشند.

مدرسی، رییس دانشگاه خلیج فارس؛ نیز ضمن تقدیر از امام جمعه شهر جم بابت اهتمام به تقویت این مرکز علم و فناوری در شهرستان جم، در گفت و گو با روابط عمومی این دانشگاه گفت: بخش اول و دوم بتن ریزی ساختمان دانشکده مهندسی جم انجام شده و با تامین اعتباری که در پیش است بتن ریزی بخش دیگری از این ساختمان را نیز شاهد خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر ویژه از حمایت های ارزنده مدیر منطقه ویژه انرژی پارس، نماینده مردم شریف شهرستان های کنگان ، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سابق و فعلی شهرستان جم و شورای شهر و شهرداری جم و بهارستان بابت حمایت های خود از دانشگاه خلیج فارس و این دانشکده، تاکید کرد: طبق تفاهم صورت گرفته با مدیر محترم منطقه ویژه و شورای راهبردی پتروشیمی ها، با وجود رشته های تحصیلی مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر در این دانشکده، افزوده شدن گروه ها و رشته‌های جدید و همچنین جذب اعضای هیات علمی نیز متناسب با اعلام نیاز بخش صنعت انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه خلیج فارس افزود: با هماهنگی بعمل آمده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امکان استفاده از ظرفیت دانش آموختگان و اعطای بورس تحصیلی به جوانان تحصیل کرده منطقه جهت اخذ مدرک دکتری تخصصی رشته های تحصیلی مورد نیاز به عنوان عضو هیات علمی جهت توسعه دانشکده نیز وجود دارد. با توسعه این دانشکده دولتی متعلق به دانشگاه جامع استان، علاوه بر اینکه در آینده امکان نقش آفرینی های ارزنده ای برای این مرکز علمی در اجرای پروژه‌های علمی و حل مسأله ای وجود دارد باید به ظرفیت ارزشمند تبدیل این دانشکده به دانشگاه صنعتی استان و پشتیبانی قدرتمند برای صنایع مستقر در استان به ویژه صنایع نفت و صنایع پایین دست آن نیز توجه جدی داشت.

شناسه خبر : 16781
تاریخ : 1403/6/14 13:58:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/k0bzhH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #امام جمعه جم #دانشکده مهندسی جم #دانشگاه #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.