آخرین اخبار
خطیر: انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال خواسته هواداران باشگاه بود
علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگویی در واکنش به اتفاقات اخیر این باشگاه با رسانه ها دیدار کرد

خطیر: جواد نکونام هر حرفی می‌زند، بدون شک از سر دلسوزی است

 

 

 

به گزارش دریاکنار: 

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگویی در واکنش به اتفاقات اخیر این باشگاه، از هواداران، مربیان و بازیکنان استقلال بابت تعصب و غیرتشان قدردانی کرد و از تمامی ارکان و اعضای باشگاه خواست آرامش خود را حفظ کنند تا این تیم در فضایی به دور از تنش در مسیر موفقیت گام بردارد.

 

وی گفت: جواد نکونام هر حرفی می‌زند، بدون شک از سر دلسوزی است. من ناراحتی او را درک می‌کنم، به هر حال او به عنوان سرمربی تیم، خودش را در قبال بازیکن و هوادار مسئول می‌داند و همین مساله باعث می‌شود گاهی اوقات تحت فشار قرار گیرد؛ در این شرایط، اولین کاری که باشگاه و هواداران باید انجام دهند، کم کردن این فشار است.

 

خطیر این را هم افزود: انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال خواسته هواداران باشگاه بود و من اطمینان دارم هواداران به او فرصت می‌دهند تا با آرامش، تیم ایده‌آل خود را بسازد. من هم در جلسه‌ای که با نکونام داشتم، گفتم حتی اگر استقلال چهاردهم شود، من به قیمت حراج اعتبار خودم، از شما حمایت می‌کنم. الان هم تاکید می‌کنم استقلال هر نتیجه‌ای بگیرد، از برنامه‌ها و اهداف جواد نکونام برای ساختن استقلالی رویایی و ایده‌آل حمایت می‌کنم چون با نکونام یک برنامه سه ساله داریم.

 

خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: هواداران استقلال حتما بهتر از من می‌دانند برای داشتن یک تیم رویایی باید صبور بود، تیم رویایی خریدنی نیست و ساختنی است و ما باید به جواد نکونام اعتماد کنیم تیم رویایی خودش را بسازد، زیرا ژن قهرمانی دارد و حتی با دست خالی هم تیم را برای قهرمانی آماده می‌کند اما توقع ما از استقلال باید به اندازه داشته‌هایمان باشد.

 

 

 

 

 

شناسه خبر : 9832
تاریخ : 1402/5/5 09:20:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/WDPffO
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #علی خطیر #مدیرعامل استقلال تهران #جواد نکونام #نقل و انتقالات تابستانی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.