گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
خلیج فارس آرام می‌شود
هواشناسی بوشهر از کاهش سرعت وزش باد و آرامش دریا از اواخر وقت امروز خبر داد.

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم وزش باد‌های شمالی بر روی دریا در نواحی جنوبی استان تا اواخر وقت امروز است، بنابراین دریا در این مناطق متلاطم است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از فردا تا روز پنج‌شنبه، غبار محلی و در طول روز گاهی وزش باد و مه صبحگاهی در برخی نقاط از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

معاون هواشناسی بوشهر گفت: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز تا اواخر وقت در سواحل جنوبی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا در در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ و امروز تا اواخر وقت گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ساعت ۰۱:۱۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۲۰ و مد دوم ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه است.

شناسه خبر : 7136
تاریخ : 1402/1/28 08:13:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cYo3Qr
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #خلیج #فارس #آرام #کاهش #سرعت #هواشناسی #وزش #باد #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.