آخرین اخبار
داروخانه دامپزشکی در دلوار تنگستان راه اندازی می‌شود
فرماندار تنگستان گفت: دستگاه‌های مرتبط برای راه اندازی داروخانه دامپزشکی در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به دامداران و پرورش دهندگان آبزیان در دلوار همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تنگستان اظهار داشت: نظر به اینکه بنگاه های اقتصادی می توانند نقش فعالی در رشد اقتصادی تنگستان داشته باشند لازم است در راستای حمایت از بنگاه های اقتصادی و پایداری آنها دستگاه های اجرایی، نهادها؛ مؤسسات باید آنچه نیاز دارند از تولیدات بنگاه های اقتصادی مستقر در شهرستان تأمین کنند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: ضروری است دستگاه های اجرایی و حمایتی در خصوص ثبت تعهد اشتغال دستگاه های خود در سامانه رصد اشتغال کشور مربوط به سال ۱۴۰۲ تسریع کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی باید در خصوص پاسخ استعلامات مربوط به واگذاری اراضی به اشخاص و سرمایه گذاران حتماً با فرمانداری هماهنگ باشند.

وی تصریح کرد: نظر به اینکه در مراکز و شرکت‌های تکثیر و پرورش آبزیان و واحدهای دام بخش دلوار از نیازهای اساسی آنها در حوزه بهداشت استقرار داروخانه دامپزشکی است و دستگاه های مرتبط به منظور راه اندازی این بخش مهم در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به دامداران و پرورش دهندگان آبزیان در دلوار هم افزایی و همگرایی لازم داشته باشند.

 
شناسه خبر : 12245
تاریخ : 1402/8/14 11:27:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JLpuyR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تنگستان #فرماندار #دامپزشکی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.