آخرین اخبار
دانشجویان استعداد درخشان جزو سرمایه‌های عظیم کشور محسوب می‌شوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشجویان استعدادهای درخشان جزو سرمایه‌های عظیم کشور محسوب می‌شوند که پشتوانه عظیم فکری و اجرایی هر جامعه خواهند بود از این رو تا جایی که بتوانیم از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

 

دریاکنار| دکتر حسن ملکی‌زاده در هشتمین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برنامه‌ریزی دانشگاه باید بر اساس شناخت استعدادهای درخشان و حمایت علمی و رفاهی این دانشجویان صورت پذیرد.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه تصریح کرد: باید برنامه‌ای نیز در جهت رشد آموزش دهندگان دانشجویان استعداد درخشان تدوین شود تا شاهد رشد و پیشرفت آنان در تمام عرصه های آموزشی و علمی باشیم.
دکتر مرادعلی فولادوند معاون آموزشی دانشگاه و نائب رییس کمیسیون بر اهمیت و نقش نخبگان و استعدادهای درخشان تاکید کرده و خواستار حمایت معاونت‌های مختلف دانشگاه از آنان شد.
در ادامه دکتر محمدرضا یزدانخواه‌فرد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در خصوص نقش حمایتی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی مطالبی را مطرح کرد.
در پایان گزارش عملکرد دفتر استعدادهای درخشان و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT) توسط دکتر عاطفه اسفندیاری مسئول دفتر استعدادهای درخشان و دبیر کمیسیون ارائه شد و در ادامه اعضای کمیسیون به هم اندیشی پرداختند.
این کمیسیون با دستورالعمل رسمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با هدف اعمال سیاست‌های تشویقی در دانشگاه جهت ترغیب استعدادهای درخشان به انجام فعالیت‌های همسو با اسناد بالا دستی کشور مانند سند چشم انداز 1404، نقشه جامع علمی کشور، نقشه جامع علمی سلامت و ترغیب استعدادهای درخشان به انجام فعالیت‌های منجر به ارتقاء دانشگاه و عام المنفعه و نیز فراهم نمودن امکان بهره مندی از تسهیلات ویژه آموزشی، پژوهش و رفاهی برای نخبگان و استعدادهای درخشان دانشگاه بر مبنای ظرفیت‌های مختلف بومی، دانشگاهی، استانی، منطقه ای بر اساس آمایش سرزمین با هدف به اشتراک گذاشتن و استفاده بیشتر از امکانات، در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکیل شد.

اعضای کمیسیون ویژه حمایت از استعدادهای درخشان :
1- رئیس دانشگاه –رئیس کمیسیون
2- معاون آموزشی دانشگاه- نائب رئیس کمیسیون
3- مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه – دبیر کمیسیون
4- مدیر آموزش دانشگاه – عضو کمیسیون
5- مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی – عضو کمیسیون
6- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه- عضو کمیسیون
7- معاون فرهنگی و دانشجویی- عضو کمیسیون
8- 3 نفر از اعضای هیئت علمی برجسته آشنا به امور نخبگان – اعضای کمیسیون
9- یک نفر از دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه – عضو کمیسیون

شناسه خبر : 4302
تاریخ : 1401/9/9 12:36:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MaLk7A
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #استعداد درخشان #رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر #دکتر حسن ملکی‌زاده #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.