گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دانشگاه تمام تلاش خود در راستای جذب منابع جهت توسعه زیر ساخت‌ها را به کارگرفته است
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه تمام تلاش خود در راستای جذب منابع جهت توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی را به کارگرفته است.

دکتر حسن ملکی‌زاده ضمن تاکید بر چنین کارگاه‌هایی جهت ارتقا سطح دانش مدیران از دستاوردهای بیمارستان‌ها در حفظ درجه اعتبار بخشی قدردانی کرده و خواستار آمادگی بیمارستان‌هایی که در ماه‌های پیش‌رو ارزیابی می‌شوند شد.

وی افزود: دستاوردهای سفر رییس جمهور و وزیر بهداشت برای بهداشت و درمان استان ثمر بخش بوده و امید است بتوانیم گام‌های موثر دیگری در راه ارائه خدمت به هم‌استانی‌های عزیز برداریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 1401 با اشاره به تدوین کارنامه عملکردی بیمارستان ها اظهار داشت: بازدیدهای جامع مدیریتی تیم معاونت درمان از بیمارستان ها بازخورد بسیار خوبی داشته است و نتایج آن در برنامه ریزی های آتی لحاظ خواهد شد.

دکتر احمد یزدان‌پناه در ادامه بر مواردی چون لزوم تدوین برنامه مدیریت دارویی، اصلاح فرایندهای انبار بیمارستان ها، راند منظم بخش های بیمارستانی توسط تیم مدیریتی بیمارستانی، نگهداشت مناسب تجهیزات پزشکی و تاسیساتی، برنامه ریزی جهت ارتقاء کیفیت خدمات بالینی و تکریم بیماران تاکید کرد.

وی با اشاره به برنامه های آتی معاونت درمان تصریح کرد: استمرار بازدیدهای سرزده و منظم، استمرار پایش و نظارت بر فرایندها، استمرار برگزاری کارگاه های توانمندسازی مدیران سطوح کلان، میانی و خرد، و برگزاری صبحگاه های مدیریتی برای اولین بار از برنامه های این معاونت است.

در ادامه دکتر حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه و دکتر محسن صحرانورد رئیس حوزه ریاست دانشگاه ضمن پاسخ به سوالات روسای بیمارستان‌ها در خصوص راهکارهای رفع چالش‌های حوزه بیمارستانی به هم اندیشی پرداختند.

در این کارگاه سه روزه مباحث مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک، نظارت و اعتباربخشی، اقتصاد درمان، مدیریت و رهبری در بیمارستان ها، مدیریت منابع انسانی ارائه شد و نتایج شاخص های بیمارستانی مربوط به 1399 تا 1401 مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در این کارگاه تخصصی که با حضور روسای بیمارستان های دانشگاهی برگزار شد، بازخورد بازدیدهای میدانی به روسای بیمارستان ها ارائه شد و روسای بیمارستان ها نیز به ارائه گزارش عملکرد 1401 و ارائه برنامه های پیش رو در 1402 پرداختند.

در انتها از زحمات دلسوزانه روسای بیمارستان ها با اهدای لوح، تقدیر شد.

شناسه خبر : 6226
تاریخ : 1401/12/23 19:03:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bVp1qY
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دانشگاه #جذب منابع #زیرساخت های بهداشتی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.