گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به کسب رتبه دوم در سه محور تحقیقات و فناوری در کشور شد
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با انجام فرایند ارزشیابی و رتبه‌بندی جامع تحقیقات و فناوری همه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در سال ۱۴۰۰، دانشگاه بوشهر موفق به کسب رتبه دوم در سه محور شد. دکتر اکرم فرهادی بابیان اینکه ارزشیابی فعالیت‌های دانشگاه در حیطه تحقیقات و فناوری یکی از عملکردهای اصلی نظام علم و فناوری مرتبط با سلامت است اظهار داشت: مأموریت اصلی، ارتقا پژوهش‌های کاربردی، تولید فناوری و توسعه اثرگذاری طرح است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس اعلام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام‌شده است، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین دانشگاه‌های تیپ ۳، رتبه ۲ محور ساختار تحقیقات و فناوری، رتبه ۲ حاکمیت و رهبری، رتبه ۲ تولید و ترجمان دانش افتخاراتی است که این دانشگاه به دست آورده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و با انجام فرایند ارزشیابی و رتبه‌بندی جامع تحقیقات و فناوری همه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در سال ۱۴۰۰، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین دانشگاه‌های تیپ سه توانست در محورهای حاکمیت و رهبری، تولید و ترجمان دانش و زیرساخت تحقیقات و فناوری موفق به کسب رتبه دوم شود.

دکتر فرهادی اضافه کرد: محورهای ارزشیابی این دوره با پنج محور اصلی حاکمیت و رهبری، تولید و ترجمان دانش، زیرساخت تحقیقات و فناوری، تولید فناوری و اثرگذاری با ۹۶ زیر محور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

شناسه خبر : 4705
تاریخ : 1401/9/29 20:12:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MpvS9t
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دانشگاه علوم پزشکی #فناوری #رتبه دوم #دکتر اکرم فرهادی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.