گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دانشگاه فنی و حرفه ای استان در حوزه فرهنگی هر ساله یک یا دونفر برگزیده کشوری دارد
دکتر نامی (معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان): ما در بخش خوابگاه های دانشجویی به قریب 650 دانشجو خدمات ایاب و ذهاب ارائه می دهیم و در حوزه فرهنگی ما هر ساله یک یا دونفر بصورت کشوری برگزیده داریم.

شرح مختصر دکتر نامی (معاونت فرهنگی و دانشجویی)، از حوزه فعالیتی خود بدین طریق ارائه گردید: ضمن خیر مقدم خدمت اهالی رسانه و آرزوی سلامتی برای همه عزیزان گرفتار در بند کرونا (کویید 19)، حوزه دانشجویی-فرهنگی شامل چهار بخش دانشجویی، فرهنگی، تربیت بدنی و مشاوره می باشد که ما در بخش دانشجویی پرداخت وام های تحصیلی، شهری و ضروری دانشجویان را داشتیم (مبلغی قریب 800 میلیون ریال)، در زمینه فرهنگی وبینارهای متنوعی را ارائه کردیم و از دو تشکل رسمی انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی حمایتهای لازمه صورت پذیرفته و قریب 15 کانون در این دو تشکل راه اندازی و توسط دانشجویان هدایت گردید و در حوزه مشاوره با یکی از اساتید توانمند قرارداد لازمه انعقاد و بصورت مجازی خدمات لازمه به دانشجویان محترم ارائه گردید، در بخش خوابگاه های دانشجویی به قریب 650 دانشجو خدمات ایاب و ذهاب ارائه می دهیم و در حوزه فرهنگی ما هر ساله یک یا دونفر بصورت کشوری برگزیده داریم. امید آن داریم هرچه زودتر ویروس منحوس کرونا نابود و ما از نعمت حضور دانشجویان بهره مند گردیم.

شناسه خبر : 18
تاریخ : 1399/7/9 10:50:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0YLtIU
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.