آخرین اخبار
در 7 آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه فنی و حرفه ای استان و پایگاه دریایی بوشهر تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی امضا کردند
تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه فنی و حرفه ای استان و پایگاه دریایی بوشهر به منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری های آموزشی به امضا رسید.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی و پژوهشی فی مابین دانشگاه فنی و حرفه ای استان و پایگاه دریایی بوشهر به امضای دکتر احسان بهمیاری رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر و امیر دریادار دوم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر رسید.

این تفاهم نامه با هدف استفاده از خدمات علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره ای، آزمایشگاهی و کارگاهی یکدیگر جهت توسعه و ارتقاء آموزش های عالی استان و کشور منعقد شد.

براساس این تفاهم‌نامه، طرفین متعهد می شوند در راستای تلاش به منظور ایجاد تسهیلات جهت آموزش دانشجویان معرفی شده در قالب مقررات موجود و بر اساس قراردادهای منعقده، کوشش در جهت ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی مورد نیاز، کوشش در جهت ارائه اخذ مجوز و ارائه دوره های آموزشی کوتاه مدت مورد نیاز طرفین مطابق با استانداردهای بین المللی، بهره گیری از توانایی ها و امکانات طرفین جهت اجرای فعالیت های مشترک یا اختصاصی آموزشی و علمی (اعم از سمینارها، همایش ها و کارگاههای آموزشی)، همکاری در تهیه وتدوین محتوای آموزشی، همکاری و مشارکت جهت اعطای مشاوره در راستای راه اندازی، تکمیل و بهره برداری از مراکز آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی، به رسمیت شناختن حق و حقوق مادی و معنوی طرفین در خصوص نتایج حاصل از فعالیت های مشترک، همکاری و مشارکت در انجام بازدیدهای علمی آموزشی و همکاری و مشارکت در برگزاری دوره های کارآموزشی طرفین اقدام کنند.

در نشست امضای این تفاهم‌نامه، مهندس زهرا حاجیانی رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر، احمد کردی معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر، ارسلان نامی سرپرست آموزش و پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر و عبدالرضا رام رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر حضور داشتند.

شناسه خبر : 12632
تاریخ : 1402/9/7 12:57:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/k7a4dP
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تفاهم نامه #پایگاه دریایی #دانشگاه فنی و حرفه ای #آموزشی #پژوهشی #همفکری #همکاری

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.