گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
در انتخاب مدیران اولویت ما با درون وزارتخانه خواهد بود
وزیر کشور با تاکید بر نقش این وزارتخانه در افزایش رضایت عمومی، گفت: در انتخاب مدیران و مسئولان در وزارت کشور، ضمن استفاده از ظرفیت های بیرون از سازمان در صورت لزوم، اولویت ما در اختصاص منابع، فرصت ها و مسئولیت ها با درون وزارتخانه خواهد بود

مومنی در نشست صمیمانه با کارکنان این وزارتخانه و سازمان های تابعه، با تشکر از رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور و نمایندگان محترم مجلس بابت حسن اعتمادشان اظهار کرد: وفاق ملی که در شعار و عمل رئیس محترم جمهور نمایان است جز با همکاری و همدلی در همه بخش ها و حوزه های کشور امکان پذیر نخواهد بود.

وزیر کشور ضمن اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهور در مصاحبه مطبوعاتی گفت: سیاست های کلان ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری، اجرای سند چشم انداز و همچنین برنامه هفتم، محورهای اصلی سیاست وزارت کشور خواهند بود.

وی هم زمانی شروع به کار دولت چهاردهم، مجلس دوازدهم و برنامه هفتم را یک فرصت مغتنم برشمرد و افزود: این موقعیت فرصتی است که از همه ظرفیت های وزارت کشور استفاده کنیم و تکالیفی را که بر عهده ماست با دقت و سرعت بیشتری پیگیری کنیم تا به امید خداوند متعال در زمان بندی مشخص به اتمام برسانیم.

مومنی افزود: در انتخاب مدیران و مسئولان در وزارت کشور، ضمن استفاده از ظرفیت های بیرون از سازمان در صورت لزوم، اولویت ما در اختصاص منابع، فرصت ها و مسئولیت ها با درون وزارتخانه خواهد بود.

وزیر کشور با تاکید بر نگاه برابر به تمامی تشکل ها، احزاب و گروه ها در وزارت کشور اظهار کرد: ما یک دستگاه حاکمیتی هستیم و از همین رو باید فرصت های برابری را برای همه افراد و آحاد جامعه فراهم سازیم.

وی با اشاره به مراجعات روزمره مردم به وزارت کشور و سازمان های تابعه در امور مختلف گفت: با توجه با مواجه مستقیم و غیر مستقیم وزارت کشور و سازمان های تابعه با مردم، این وزارتخانه نقش مهمی در افزایش رضایت عمومی دارد و کارکرد درست این سازمان می تواند به افزایش رضایت کلی مردم عزیز کشور منجر شود.

شناسه خبر : 17200
تاریخ : 1403/6/27 18:57:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2DYTFa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وزیر کشور #وزارتخانه #مومنی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.