آخرین اخبار
در تکریم خانواده معظم شهید مدافع سلامت؛ دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است
مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، مهدی مرکبی در دیدار و تکریم از خانواده شهید نصرالله ماهینی اظهار داشت: عیادت و تکریم شهدا وظیفه‌ای دینی برای همه مسئولین است.

وی تصریح کرد: ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است.

مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین به‌عنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نیز عنوان داشت: امروزه هرچه داریم و در سطح بین‌الملل کسب کرده‌ایم، همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

حمید حبیبی نیا بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تأکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره شهیدان احتیاج دارد.

مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و جمعی از مسئولین مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در دیدار با خانواده شهید نصرالله ماهینی حضور داشتند.

شناسه خبر : 14419
تاریخ : 1402/12/22 11:34:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XnGv2Z
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تکریم #خانواده معظم شهید #مدافع سلامت #ایثارگران #دانشگاه علوم پزشکی #خانواده شهدا #شهید نصرالله ماهینی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.