آخرین اخبار
در سومین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی: افتتاح و بهره برداری کارخانه تولید انواع فندک در شهرستان گناوه
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح و بهره برداری رسمی کارخانه تولید فندک با سرمایه گذاری 470 میلیارد تومان در شهرستان گناوه خبرداد.

 

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی در حاشیه این  مراسم  در روز شنبه 14 بهمن ماه سال 1402 عنوان کرد : شرکت لوتوس ساسا لیان در زمینه تولید انواع فندک دستی و آشپزخانه با ظرفیت سالیانه 40 میلیون عدد  ،کپسول گاز فندک 6 میلیون و500  عدد و کپسول گاز اجاق گاز مسافرتی 4میلیون عدد با اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 260 نفر واقع در شهرک صنعتی بندر ریگ توسط استاندار بوشهر ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، فرماندار گناوه و دیگر مسئولین دستگاههای اجرایی مورد افتتاح و بهره برداری رسمی قرار گرفت.

صفوی اضافه کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 5000 متر مربع به عنوان فاز اول احداث و راه اندازی شده است و همچنین در مجاورت همین کارخانه طرح توسعه ای در فاز دوم به مساحت 7350 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال ساخت و تکمیل می باشد.

وی با اشاره به دیگر پروژه های صنعتی قابل افتتاح در شهرستان گناوه  بیان کرد: تقاضاهای خوبی برای سرمایه گذاری های صنعتی در این شهرستان وجود دارد که در همین راستا  دو واحد صنعتی دیگر در زمینه تولید انواع غلتک نقاشی و همچنین دستکش نخی روکش دار واقع در شهرک صنعتی بندر ریگ در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

شناسه خبر : 13745
تاریخ : 1402/11/15 07:31:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0LyGMH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صنعت، معدن و تجارت #کارخانه تولید فندک #دهه فجر #شهرستان گناوه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.