آخرین اخبار
در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان بوشهر: علی کمالی به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان بوشهر انتخاب شد
در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان بوشهر، علی کمالی رئیس تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از مفدا بوشهر، این مجمع انتخاباتی که با حضور یاسر جمالی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و دکتر علی دوست نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد، علی کمالی رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ۸ رأی (اکثریت آراء) برای سومین دوره متوالی و به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان بوشهر معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع با اشاره به سمینار مدیران کل ورزش و جوانان استان بوشهر که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: با اعلام وزیر ورزش و جوانان آمایش سرزمینی در هر استان کشور از سال آینده اجرایی خواهد شد و بر اساس ظرفیت هر استان ورزش همگانی و قهرمانی ترسیم خواهد شد.

یاسر جمالی افزود: همچنین زیر ساخت‌ها ورزشی استان بوشهر نیز بر اساس نیاز سنجی هر شهرستان احداث خواهد شد. وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان نیز از تمامی هیأت‌های ورزشی از جمله هیأت ورزش‌های دانشگاهی حمایت خواهد کرد.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی نیز اظهار داشت: فدراسیون ورزش دانشگاهی بر اساس قانون مجلس و ماده ۵ وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تشکیل شده است.

ابراهیم علیدوست افزود: امسال در ۶ رشته در رده بانوان و آقایان مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در سال آینده نیز مسابقات لیگ در ۸ رشته کشتی، والیبال، تنیس روی میز، فوتسال، ووشو، بسکتبال، تکواندو و فوتبال برگزار می‌شود.

علی کمالی رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن قدردانی و تشکر فراوان از انتخاب اینجانب به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان بوشهر در سومین دوره متوالی و حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و نایب رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و همه اعضای حاضر در این مجمع انتخاباتی، عنوان کرد: به امید خدا برای چهار سال آینده برنامه‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران و همچنین اجرای مسابقات قهرمانی و همگانی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان بوشهر خواهیم داشت و از تمام پتانسیل هیأت‌های ورزشی در سطح استان استفاده خواهیم کرد.

شناسه خبر : 14413
تاریخ : 1402/12/22 10:01:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6yASgA
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مجمع انتخاباتی #هیأت ورزش‌های دانشگاهی #علی کمالی #تربیت بدنی #دانشگاه علوم پزشکی #استان بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.