گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ضرورت توجه ویژه وزارت کشور به واقعیت‌های مهم در انتخاب استاندار بوشهر
در پی معرفی گزینه های استاندار جدید برای استان بوشهر ، سوالات و نگرانی‌هایی در مورد عدم توجه به واقعیت‌های موجود و نظرات مردمی مطرح شده است
بر اساس اطلاعات معتبر و نظرسنجی‌های انجام شده از ستادهای مردمی، حجه الاسلام پور فاطمی با قاطعیت آرا در جایگاه نخست قرار دارد و دکتر غلامرضا اسکندری نیز با اختلاف کمی در ردیف دوم قرار گرفته‌اند.

در حالی که جناب عمادی اخیرا ضمن معرفی خود و جناب شکوهی با این استدلال که بر اساس نظرات ستادها رای اول و دوم را در ستاد ها کسب کرده اند و سپس بدون توجه به نظرات ستادهای مردمی نام جناب زارع به عنوان یکی از گزینه‌ها ، که در ردیف‌های آخر نظر سنجی های سناد مردمی قرار داشته است معرفی نموده است. ( و این یعنی یک بام و دوهوا) 

در حالیکه از طرف ستاد مردمی هم بجای معرفی یکی از نفرات آخر لیست میبایست یا اینکه نفرات اول و دوم ستادهای مردمی را معرفی می نمود . و یا اینکه حتی از هرمجموعه نفرات بیشتری معرفی می نمود .

 

این موضوع باعث ایجاد سوالاتی در مورد معیارهای انتخاب و تصمیم‌گیری ستاد مرکزی شده است. به نظر می‌رسد که معرفی نفرات با رای پایین‌تر بدون مشورت با ستادهای مردمی، می‌تواند به نوعی سو استفاده از اعتماد مقامات ذی‌ربط تلقی شود. آیا این انتخاب به معنای ترس از سوابق درخشان و محبوبیت بالای نفرات برتر است؟

 

حجه الاسلام پور فاطمی که چهار بار نماینده مردم بوده و در بین مردم استان بوشهر محبوبیت دارندو شناخته شده هستند و یا دکتر اسکندری با آن سوابق و رزومه قوی و یا گزینه های بعدی که باتوجه به اولویت دارای رزومه قوی هستند. و ای کاش وزارت کشور بدون اعمال نظر شخصی افراد به سوابق افراد پیشنهادی و میزان موفقیت شان و همچنین مدارج علمی آنها توجه می کرد تا بارقه امیدی که در بخشی از جامعه برای ایران ایحاد شده است به یأس و ناامیدی گرایش پیدا نکند

 

این گزارش به وضوح نشان‌دهنده ضرورت توجه به نظرات مردمی و معیارهای منطقی در انتخاب استاندار بوشهر است و امیدواریم که وزارت کشور با دقت بیشتری به این موضوع رسیدگی کند.

شناسه خبر : 17319
تاریخ : 1403/7/1 08:26:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/m6mWwq
نویسنده خبر :
X

🔶حجت دانشور

🔹کنشگر اجتماعی 

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر 

🔹خبرنگار

🔹کارشناس برق صنعتی

برچسب ها #وازارت کشور #انتخاب استاندار جدید #دولت چهاردهم #استانداری بوشهر

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.