آخرین اخبار
درب دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند بر روی خانواده بزرگ دانشگاه خلیج فارس باز است
در حاشیه سومین کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی، مصاحبه ای با دکتر سانیل رای، معاون دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند و شیتال خانکا، مدیر امور بین الملل دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند انجام شد. دکتر سانیل رای، معاون دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند، درنشست مجازی در حاشیه سومین دوره کنفرانس بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به اولویت‌های اصلی دانشگاه هند گفت: هدف ما تحقق اهداف و آرزوها دانشجویان است، اما همزمان برای طراحی برنامه‌های آموزشی متناسب با اهداف فردی آنها نیز تلاش می‌کنیم.

اخلاق و مهارت های مدیریتی ادغام می کنیم تا به بهترین ها تبدیل شویم. ایشان افزود: ما متقدیم باید به  بشریت و محیط زیست کمک کنیم درحقیقت ما بر این باوریم که اساتید با پژوهش و نوآوری تاثیر به سزایی برای غلبه بر چالش های متعدد در رابطه با محیط زیست، بهداشت و انرژی دارند. 

رای عنوان کرد: ما در پی این هستیم که همراه با پژوهش و فراهم آوردن زیرساخت های لازم دانشجویان  کارآفرین را پرورش دهیم .

 

 معاون دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند با اشاره به پیشینه تاریخی ایران و هند، بیان کرد: همسایگی ایران و هند تاریخی به  قدمت باستان دارد و  روابط فرهنگی ایران و هند  را می توان  در آثار شعر و شاعران دید. وی اضافه کرد:  ساختار های دستوری زبان اردو برگرفته شده از زبان فارسی است کما اینکه ما از لحاظ علمی نیز در زمینه های پزشکی و نفت از گذشته تا کنون با یکدیگر همکاری داشته ایم.

رای، معاون دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند تاکید کرد: ما با دانشگاه‌خلیج‌فارس همکاری بسیار خوب و ارزشمندی داریم همه کنفرانس بین المللی دوسالانه نفت گاز و پتروشیمی و هم دوره کامل کارآموزی از راه دور مشترک با دانشگاه خلیج فارس که به دلیل شیوع ویروس  کرونا، در تابستان به صورت مجازی تشکیل  انجام داده ایم.

  وی فعالیت های مشترک آکادمیک  و همکاری‌های پژوهشی را برای عملیاتی کردن پروژه‌ها لازم دانست و گفت: ما افتخار می‌کنیم که همکاری مشترک بیشتری را با دانشگاه‌خلیج‌فارس داشته باشیم.

 

شیتال خانکا، مدیر امور بین الملل دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند، عنوان کرد:  ما در همکاری های متعدد با دانشگاه های ایرانی به دنبال ایجاد بستری هستیم که هر فردی بتواند با دانش خودش از هر کجا، آزادانه به حوزه‌های علمی و پژوهشی، مانند؛ مهندسی، حقوق، علوم سلامت، طراحی، بازرگانی و علوم کامپیوتر که همه در رده های بالای علمی قرار دارد ورود کنند. درواقع  ما به دنبال  همکاری با کیفیت با دانشگاه خلیج فارس هستیم، و تعداد برای ما انچنان حائض اهمیت نیست. 

 

او با بیان اینکه اگر در شرایط هم گیری ویروس کرونا نبودیم مشتاقانه میزبان حضور دانشجویان و اساتید ایرانی بودیم اما در حال حاضر تبادلات آکادمیک خود را به صورت مجازی خواهیم داشت.

 خانکا، تاکید کرد: در های دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند همیشه بر روی دانشگاه‌خلیج‌فارس باز است. و امیدواریم با بر طرف شدن مشکل ویروس کرونا تبادلات فعالیت‌های آکادمیک میان دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند بیش از پیش رونق بگیرد.

شناسه خبر : 204
تاریخ : 1399/10/10 07:39:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lgBeCD
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.