گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دریافت عنوان « شخصیت برتر سال۲۰۲۴ » توسط دکتر فردین احمدی از سوی آکادمی اطوار
دکتر فردین احمدی به واسطه تلاش های مستمر در زمینه علمی و پژوهشی و همچنین تأثیر گذاری مثبت در رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی شایسته این افتخار شناخته شده است.

دریافت عنوان "شخصیت برتر سال 2024" توسط دکتر فردین احمدی از سوی آکادمی اطوار


در یک دستاورد بزرگ و افتخارآمیز، دکتر فردین احمدی از سوی "الأكاديمية اطوار للتنمية العلمية والبحثية" (آکادمی اطوار برای توسعه علمی و پژوهشی) به عنوان "شخصیت برتر سال 2024" انتخاب شد. این آکادمی که به‌ عنوان یکی از معتبرترین نهادهای علمی در جهان عرب شناخته می‌شود، هر ساله به افراد برجسته‌ای که در توسعه و ارتقای سطح آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته‌اند، این جایزه معتبر را اعطا می‌کند.

دکتر فردین احمدی به‌ واسطه تلاش‌های بی‌وقفه‌اش در حوزه‌های علمی و پژوهشی و همچنین تأثیرگذاری مثبت در رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی، شایسته این افتخار شناخته شده است. این جایزه به افرادی اعطا می‌شود که با کارهای ارزشمند خود در پیشبرد اهداف علمی و اجتماعی در سطح ملی و بین‌المللی تأثیرگذار بوده‌اند.

آکادمی اطوار به ریاست دکتر عباس رزاق فاضل الطائی، در بیانیه‌ای رسمی از تمامی تلاش‌ها و دستاوردهای دکتر احمدی تقدیر کرده و تأکید کرد که این جایزه نمادی از قدردانی از تمام کسانی است که به بهبود و توسعه واقعیت‌های آموزشی و اجتماعی در جهان عرب کمک کرده‌اند.

 

این دستاورد نه تنها نشان‌دهنده تعهد و تلاش‌های دکتر احمدی در زمینه‌های علمی و پژوهشی است، بلکه گواهی بر نقش برجسته و تأثیرگذاری او در جامعه علمی و فرهنگی نیز می‌باشد.

شناسه خبر : 17221
تاریخ : 1403/6/28 10:36:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CJ85Jh
نویسنده خبر :
X

🔶 سمانه شفیع آبادی 

🔹 مولف کتاب 

🔹 ویراستار 

🔹 صفحه آرا و طراح جلد

برچسب ها #جایزه معتبر #جهان عرب #آکادمی اطوار #توسعه علمی و پژوهشی #چاپ کتاب #انتشارات حوزه مشق #فردین احمدی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.