گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دریاکنار و بررسی عملکرد مدیران: ضعف عملکردی مدیرکل انتقال خون استان بوشهر
یکی مواردی که دریاکنار که همواره بدان توجه داشته است و در این مسیر ثابت قدم بوده است، بررسی عملکرد مدیران و ارائه نقاط قوت و ضعف ایشان می باشد، در این بخش بحث و بررسی پیرامون انتقال خون استان را مورد هدف قرار داده ایم و نکات حائز اهمیتی در خصوص چندین پروژه بعد از حضور مدیرکلِ فعلی تعطیل، مسکوت یا به کندی پیش رفته اند مورد اشاره واقع شده است:

۱- تعطیلی مرکز ثابت خون گیری بندر دیر که اردیبهشت ۱۴۰۰ به کمک بخش خیرساز و فرمانداری افتتاح و شروع به کار کرده و با گذشت شش ماه تعطیل گشته و پیگیری های متعدد رسانه و مسئولین تاکنون راه به جایی نبرده است.

۲- مرکز خیرساز دیلم با زیربنای ۴۰۰ مترمکعب و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیاد تومان با اختصاص یکصدوپنجاه میلیون تومان از فرمانداری دیلم جهت تجهیز، که مقرر گردیده بود اردیبهشت ۱۴۰۱ افتتاح شود هنوز بلاتکلیف مانده است در صورتی که مرکز اوتیسم باهمین میزان سرمایه گذاری همان خیر و همزمانی اتمام ساختمان و پیشرفت فیزکی الان مشغول به فعالیت است. (متاسفانه خیر محترم بانی مرکز انتقال خون و مرکز اوتیسم حاج عبدالعزیز صادقی به رحمت ایزدی پیوسته و افتتاح این مرکز را ندیدند.)

۳- تبدیل پایگاه کنگان به بانک خون معین جنوب استان در راستای پدافند غیر عامل و حوادث احتمالی با همکاری  HSE ارشد پارس جنوبی و اختصاص یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان عملا به سرانجامی نرسیده است.

۴- راه اندازی مرکز خون گیری جزیره خارگ که امکان افتتاح آن با همکاری بخشداری خارگ و مهندس دشتی زاده به جد در شرف انجام بوده اما تا بدین لحظه انجام نپذیرفته و شرایط آن به کندی پیش می رود.

۵- ابهاماتی در خصوص فرآیند ارسال خون های فراوان چند هزارتایی به سایر استانها و فرخوان های نیاز خون فوری به اهداء کنندگان مستمر

۶- متوقف ماندن فعالیت فیزیکی ساخت ساختمان مرکزی انتقال خون استان (کنار ساختمان فعلی)

با بررسی های انجام شده درخصوص عملکرد مدیرکل انتقال خون، نظر به اینکه هیچ پروژه ای در دوران ایشان به نتیجه رسیده و بصورت این مدیریت را جزء مدیران ضعیف و بدون کارنامه قرار داده است و دلایل این موضوع می تواند 1. انتصاب یک مدیر بدون سابقه مدیریتی و فعالیت کاری در حوزه سازمان انتقال خون و 2. استفاده این نوع مدیران از مشاورین ناکارامد در حوزه مربوطه از زمان انتصاب باشد.

 

امید آن می رود مدیریت ارشد استان و سازمان انتقال خون علاج واقعه قبل از وقوع نمایند و کلیات مورد اشاره در این بررسی را مورد هدف و بررسی سیستماتیک خود قرار دهند تا راندمان کاری ادارات کل ما در سطح مطلوب قرار گیرد و به تبع آن خدمت رسانی به مردم شریف بوشهر نهایت رضایت مندی را در پیش خواهد داشت.

شناسه خبر : 6085
تاریخ : 1401/12/14 08:57:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gvVyRl
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دریاکنار #مدیرکل انتقال #انتقال خون

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.