گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پنجمین سال پیاپی از اجرای پویش نوازش نیاز:
دست یاری کانون استان بوشهر در دست کودکان کم برخوردار
به ابتکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از خیرین گمنام پنجمین دوره پویش نوازش نیاز برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به ابتکار کانون پرورش فکری استان بوشهر و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر و جمعی از خیرین گمنام پنجمین دوره پویش نوازش نیاز برگزار شد.

این پویش با هدف کمک به تامین وسایل مورد نیاز تحصیل برای کودکان و نوجوانان کم برخوردار،کودکان کار و کودکان دارای نیاز اجرا شد.

در آئینی که روز ۷ مهرماه به همین مناسبت در کانون پرورش فکری برگزار شد، با حضور سمیه رسولی؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صالح رحیمی ؛ فرماندار بوشهر وعبدالرحمن پرتوی سنگی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر بسته های آماده شده برای کودکان و نوجوانان کم برخوردار،کودکان کار و کودکان دارای نیاز رونمایی و برای آنان ارسال شد.

شایان ذکر است که این پویش همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار شد و قرار است که این اقلام بین اعضای کم برخوردار ، کودکان کار وکودکان مناطق کم برخوردار، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تقسیم شود.

 
 
شناسه خبر : 17530
تاریخ : 1403/7/8 06:17:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yEfI9n
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان #پویش #اوقاف #دریاکتار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.