گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دستور اسکن پرونده‌های قدیمی اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری بوشهر صادر شد
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید از اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری بوشهر دستور اسکن مستندات و پرونده‌های قدیمی ثبت شرکت‌ها را صادر کرد تا فرایند خدمات الکترونیک ثبت شرکت‌ها تکمیل شود.

سید صادق سعادتیان در بازدی از اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری بوشهر گفت: امسال نیز مقام معظم رهبری شعار سال را طبق سنوات قبل و در ادامه سلسله شعار‌های اقتصادی؛ سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری کردند و ریاست معزز سازمان ثبت اسناد و املاک با صدور بخشنامه تکلیفی با تشکیل کارگروهی در جهت تحقق این شعار سال گام برمی دارد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درخصوص اینکه شرکت‌های تولیدی تحت حمایت این سازمان هستند، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حمایت جدی و کاملی از شرکت‌های تولیدی خواهد داشت. آن‌ها سربازان خط مقدمی هستند که در جنگ اقتصادی پا به میدان گذاشته و در راستای افزایش چرخه اقتصادی کشور جانفشانی می‌کنند.

وی در تشریح موضوع رشد تولید گفت: تولید باعث رفع رکود، اشتغال زایی پایدار، گردش صحیح نقدینگی، کاهش تورم، صادرات و ارز آوری برای کشور، شکست تحریم‌ها و بی اثر شدن آن‌ها و همچنین باعث بی اثر شدن مکر دشمنان این کشور و استحکام ساخت درون می‌شود.

سعادتیان با اشاره به جلسات کارگروه ویژه تحقق شعار سال در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: دو فرایند پرکاربرد پرداخت الکترونیک و امضای الکترونیک از روز شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ در تمام کشور به صورت کاملا الکترونیکی در حال انجام است؛ که بیشترین مراجع کنندگان به سازمان ثبت اسناد برای ثبت شرکت‌ها در کل کشور مربوط به این دو فرایند بود که با الکترونیکی شدن فرایند ثبت شرکت‌ها ۸۰ درصد مراجعان کاهش پیدا کرده است.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اینکه امضا کنندگان قانونی دفتر ثبت شرکت‌ها ابتدا باید نسبت به خرید گواهی امضای الکترونیک اقدام کنند افزود: با این امکان، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها برای پرداخت هزینه آگهی و امضای دفتر ثبت شرکت‌ها نیست و این امور در کمتر از یک روز در ادارات ثبت شرکت‌ها و موسسات تجاری انجام خواهد شد؛ و در ثبت شرکت‌ها کشور (تهران) کارگروه ارائه مشاوره به شرکت‌های تولیدی تشکیل شده و شرکت‌های تولیدی می‌توانند در صورت هرگونه مشکلی در امور ثبت شرکت‌ها این کارگروه اقدام کنند و این کارگروه در تمامی ثبت شرکت‌های کشور برقرار است و حمایت قانونی از شرکت‌های تولیدی را جز وظیفه اصلی خودمان می‌دانیم.

در بازدید سعادتیان از ثبت شرکت‌های استان بوشهر دستور اسکن مستندات و پرونده‌های قدیمی ثبت شرکت‌ها صادر کرد تا فرایند خدمات الکترونیک ثبت شرکت‌ها تکمیل شود.

شناسه خبر : 11574
تاریخ : 1402/7/16 13:22:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qLS0hP
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ثبت شرکت ها #ثبت اسناد و املاک #موسسات غیرتجاری #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.