آخرین اخبار
دستگیری باند سارقین سیم برق در کنگان
فرمانده انتظامی کنگان از دستگیری باند سارقین سیم برق و کشف ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

سرهنگ حمیدرضا حبیبی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق، اماکن خصوصی و موتورسیکلت دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ حسین آباد کنگان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی و تخصصی، موفق شدند ۲ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و در ۲ عملیات ضربتی جداگانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه متهمین در بازجویی صورت گرفته به ۲۶ فقره انواع سرقت شامل: سرقت سیم برق، سرقت اماکن خصوصی و سرقت موتورسیکلت اقرار کردند، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود:بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شناسه خبر : 14725
تاریخ : 1403/1/14 17:13:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gpkhM6
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کنگان #سارق #فرمانده انتظامی #سیم برق #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.