آخرین اخبار
دستگیری شرور سابقه‌دار در عملیات‌ ویژه پلیس دشتستان
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری یک شرور سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش دریاکنار و نقل از  خبرنگار خبرگزاری پلیس سرهنگ محمدرضا محمودیان در تشریح جزئیات این خبر گفت در پی وصول چندین مورد شکایت مبنی بر انجام فعالیت‌های مجرمانه از قبیل درگیری، سرقت مسلحانه، سرقت به عنف، شرارت توسط احدی از  افراد شرور در سطح شهرستان دشتستان موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در ادامه افزود: پس از هماهنگی قضایی و انجام کارهای اطلاعاتی و با به کارگیری شیوه‌های پلیسی خاص متهم طی یک عملیات پلیسی مشترک، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بنداروز در محور جاده بنداروز _ اهرم دستگیر و روانه زندان شد
سرهنگ محمدرضا محمودیان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشه‌دار کنند قاطعانه با آنان برخورد خواهد شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فورییت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

شناسه خبر : 13485
تاریخ : 1402/10/27 09:58:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/r74pyk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دستگیری #فرمانده انتظامی #شهرستان دشتستان #شرور سابقه‌دار #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.