آخرین اخبار
💢 دعوت از خیرین جهت مشارکت در تامین خوابگاه جهت دانشجویان متاهل
دکتر عبدالمجید مصلح، رئیس دانشگاه خلیج فارس، در آیین مجازی ازدواج دانشجویی ضمن تبریک به دانشجویان مزدوج و با اشاره به جمعیت گسترده دانشجویی در کشور که عمدتاً در سن ازدواج هستند گفت: قشر جوان دانشجو نیازمند حمایت هایی است که بتواند ازدواج کند و این امر پسندیده نیازمند مشارکت خیرین عزیز و بزرگواری هست که بتوان با همراهی و همیاری آنها، خدمات خوابگاه متاهلی را برای دانشجویان فراهم کرد.

مصلح افزود: اکثر دانشگاه های کشور فاقد زیرساخت‌های لازم جهت رفاه حال دانشجویان مزدوج هستند. بنابراین ما  از خیرین محترمی  که توجه ویژه‌ای به مسائل ازدواج جوانان و به ویژه دانشجویان دارند، دعوت می‌کنیم  تا جهت حمایت از ازدواج جوانان دانشجو، در زمینه احداث خوابگاه های متاهلی دانشجویی در دانشگاه‌ها مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا جمالی، مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه خلیج فارس، در خصوص برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی گفت: امروز مراسم ازدواج دانشجویی ۵۱ زوج دانشجو به صورت مجازی در ایام فرخنده ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت  فاطمه (س) و هفته ازدواج برگزار شد.

وی هدف اصلی این جشن ازدواج دانشگاهیان را ساده و آسان گرفتن ازدواج همراه با انتخابی آگاهانه و منطقی خواند و افزود: در راستای ترویج ازدواج دانشجویی، با همکاری دانشگاه و معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی وام های بدون سود برای تامین جهیزیه و هدایایی به مزدوجین دانشجو اعطاء می‌شود؛ ضمن این که یک سفر مشهد مقدس نیز برای دانشجویان متاهلی که تاریخ عقدشان دربازه  زمانی سال ۹۸ تا ۹۹ است در نظر گرفته شده است. 
وی یادآور شد: سفر به مشهد مقدس  شرکت کنندگان دوره قبلی مراسم ازدواج دانشگاهیان که به دلایل شیوع ویروس کرونا صورت نگرفت، به قوت خود باقی است و در فرصت مناسب انجام می شود.

شناسه خبر : 694
تاریخ : 1400/4/23 19:51:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/F9jFmC
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.