آخرین اخبار
دغلاوی نژاد مجری کودک: ترجیح میدهم در بزرگسالی هم کودک بمانم
مجری برتر کودک «خاله رزیتا» محبوب و برگزیده كودكان ترجيح مي‌دهد در بزرگسالي بچه بماند

مجری برتر کودک «خاله رزیتا» محبوب و برگزیده كودكان ترجيح مي‌دهد در بزرگسالي بچه بماند

 

استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران و دنیا ، خاله رزیتا / فرشته مهربون محبوب كودكان به خبرنگار اعتلای ایران گفته است كه ترجيح مي‌دهد در بزرگسالي نيز بچه بماند.

 

مجري برتر کودک که تنها مجری کودک بین المللی است كه در مدت کوتاهی توانست ره صد ساله موفقیت و محبوب شدن و شهرت را بپیماید و برترین و بهترین مجری کودک و ستاره صحنه اجرای کودک در کشور شناخته شود و لقب اسطوره تکرار نشدنی مجریگری کودک را نیز از آن خود کند خبر داد: در مسیر پذیرفتن دعوت مسئولین و سلبریتی های خارج از کشور جهت اجراهای بزرگ در استیج های برتر جهانی می باشم .

 

استاد رزیتا دغلاوی نژاد ، صداقت و باورپذيري بيان را موجب موفقيت يك مجري دانست و به خبرنگار راديو ـ تلويزيون اعتلای ایران گفت: اين امتيازها موجب انتخاب سه مجري برتر متفاوت از سوي مردم شده است. که به لطف و مهربانی مردم من نیز در راس این هرم و برترین در کل ایران و حتی دنیا قرار گرفته ام .

خاله رزیتا با اشاره به سنگين‌تر شدن مسؤوليت خود اظهار كرد: مردم و كودكان هميشه به ما محبت دارند؛ من نيز به علت احترام قايل شدن براي مخاطبان خود، همیشه خود را یک هنرمند مردمی و خاک پای یکایک مردم بخصوص کودکان عزیز و دلبند ایران معرفی میکنم .

 

استاد رزیتا دغلاوی نژاد تنها مجری کودکی می باشد كه از كلام تاثيرگذار خود براي انتقال بسياري از مفاهيم ارزشي، ادبي و فرهنگي در باب سعادتمندی ، موفقیت ، خوشبختی ، خدا شناسی و افتخار آفرینی کودکان و نوجوانان در فضاي شاد برنامه های مختلف و جهانی کودک و نوجوان استفاده میکند .

 

وي در ادامه اظهار كرد: همواره در طول اجراي برنامه های کودک و نوجوان به انتقال و بالا بردن اعتماد به نفس و عزت نفس به بچه‌ها تاكيد دارم كه پرروي باادب باشند و حرفشان را با دقت و سنجیده بزنند.

 

وي با توجه به بازخوردهاي مردم گفت: به نظر مي‌آيد در اين كار موفق بوده‌ام و دعاي خير خانواده و مردم عزیز نيز شامل حالم بوده است.

 استاد رزیتا دغلاوی نژاد که خود یکی از برترین مشاورین و روانشناسان حاذق و کاربلد و حرفه ای در ایران می باشد در پايان برخورداري از روانشناسي قوي و بهره‌گيري از زبان ساده‌ي كودكانه را ويژگي‌هاي يك مجري قوي برنامه‌هاي كودك دانست . 

 

 

شناسه خبر : 6037
تاریخ : 1401/12/11 10:51:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/sp1rTp
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #مجری کودک #مصاحبه #رزیتا دغلاوی نژاد #فرهنگی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • عسل
    1 سال قبل

    خدا قوت و خسته نباشید ویژه خدمت برترین مجری کودک دنیا سرکار خانم استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران و دنیا خاله فرشته مهربون نور چشم همه مردم ایران

  • مهتاب
    5 ماه قبل

    خیلی مهربان و خوشگلید خاله رزیتا خدا حفظتون کنه دوست داشتنی ترینی