گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش ارم افتتاح شد
افتتاح دفتر و معارفه مسئول دفتر ارتباط مردمی دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حضور مدیر کل اموزش پرورش استان و مدیران شهرستان وبخش، همچنین بخشدار ارم و مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر تنگ ارم و شورای اسلامی روستاهای بخش برگزار شد.

حاج غلامعلی محمدی به‌عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم دشتستان در مجلس در بخش ارم  معرفی شد. دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین از اهمیت جایگاه این دفتر در تعامل با مردم بخش ارم  گفت. وی هدف متعالی آن را صرفا خدمت رسانی عنوان کرد وگفت  : در افتتاح این دفتر هیچ انگیزه سیاسی و جناحی دخالت نخواهد داشت.نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به بزرگی و وسعت دشتستان و دشواری‌های مردم برای ارتباط با مسئولان، اظهار داشت: وقتی که یک نفر از نقاط دوردست شهرستان بخواهد برای دیدار با نماینده خود مسیر طولانی را طی کند، برای ما ناراحت‌کننده است، گفت به صورت ماهانه دراین دفتر بامردم بخش ارم ارتباط مستقیم خواهم داشت . نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم و وظیفه داریم که همیشه در دسترس مردم باشیم و یکی از راهکارهای مناسب ایجاد دفتر در بخش‌ است 

شناسه خبر : 2493
تاریخ : 1401/4/28 04:32:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vQnkgr
نویسنده خبر :
X

🔶حجت دانشور

🔹کنشگر اجتماعی 

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر 

🔹خبرنگار

🔹کارشناس برق صنعتی

برچسب ها #نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی #بخش ارم #اهالی روستای بیدو #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.