آخرین اخبار
دوره آموزشی دانش و پژوهش در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش، دوره آموزشی "دانش و پژوهش" در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مهران راویان در تشریح خبر دوره آموزشی دانش و پژوهش اظهار کرد: این کارگاره آموزشی با دو شعار " پژوهش، دانایی "، " پژواک دانش، ندای آگاهی" برگزار شد، که با استقبال خوب کارکنان همراه شد.
وی بیان کرد: در مبحث پژوهش و مطالعات نیز زهرا جمهوری کارشناس پژوهش و مطالعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در خصوص نحوه ارائه پایان نامه ها، روند اشتراک پژوهش ها، مطالعات و کتاب ها و همچنین نحوه حمایت مالی و معنوی برای کتاب ها توضیحاتی ارائه کردند.
راویان ادامه داد: جمهوری همچنین نحوه بارگذاری در سامانه عطف و آمار و عملکرد اداره پژوهش اداره کل را تشریح کرد.
وی اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی عماد الدین شمشیری نماینده دانشی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در خصوص مدیریت دانش ساختار مدیریت دانش و چرایی رفتن سازمان ها به سمت مدیریت دانش را تشریح کرد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانردی استان بوشهر گفت: در این کارگاه همچنین به سوالات متنوعی پیرامون مدیریت دانش پاسخ داده و ابعاد آن برای کارکنان اداره کل تشریح شد.
راویان افزود: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز مدیریت دانش مورد توجه جدی واقع شده به نحوی که یک چهارم از امتیاز کل عملکرد ادارات که به حوزه مدیریت دانش اختصاص یافته است.
وی عنوان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با حداقل 6 سال سابقه از اداره کل های پیشتاز سازمان بنادر در موضوع مدیریت دانش است.
راویان اظهار کرد: همچنین براساس ارزیابی صورت گرفته بوشهر به عنوان بندر برتر در شاخص مدیریت دانش معرفی شده که در این راستا بزودی از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان تجلیل خواهد شد.

شناسه خبر : 4512
تاریخ : 1401/9/22 07:07:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8SMTmr
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دوره آموزشی #معاون برنامه ریزی #اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.