گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه مادران بوشهری برگزار شد 
به همت کانون فرهنگی- تبلیغی مادر و کودک یاس وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه مادران برگزار شد. 

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، مسئول کانون فرهنگی – تبلیغی مادر و کودک یاس اظهار داشت: این دوره در راستای ارتقای آگاهی و مهارت‌های بانوان و مادران در زمینه کمک‌های اولیه، با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان هلال احمر بوشهر، از 15 مرداد لغایت 7 شهریور 1403 در حسینیه مکتب حاج قاسم اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد. 
طوبی مشایخ با اشاره به عناوین و موضوعات مطروحه این دوره افزود: در این دوره مباحث تئوری و عملیِ احیای قبلی ریوی، کنترل خونریزی، حمل مصدوم، اقدامات لازم در غش، تشنج، سکته، خفگی، سوختگی، گرمازدگی، تروما و ... آموزش داده شد. 
وی اظهار داشت: کانون مادر و کودک یاس با هدف حمایت از مادر، خانواده و فرزندآوری سعی در برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مورد نیاز مادران، هیئت مادر و کودک ‌و حمایت از مادران دارد. 
مسئول کانون فرهنگی – تبلیغی مادر و کودک یاس بیان کرد: این کانون بر اساس نیازسنجی‌ها و اولویت‌سنجی برای مادران دارای فرزند کوچک شرایطی فراهم می‌کند تا با حضور کودکان به رفع نیازهای خود بپردازند.  
مشایخ یادگیری کمک‌های اولیه را برای بانوان و مادران ضروری دانست و تأکید کرد: بانوان بیشترین زمان را با خانواده و کودکان در ارتباط بوده و این آموزش‌ها در شرایط اضطراری بسیار کمک کننده هستند.  
وی ادامه داد: به دلیل اینکه مادران دارای فرزند از بسیاری از آموزش‌ها عقب‌مانده و امکان استفاده ندارند تلاش ما بر این است که شرایطی فراهم کنیم که امکان حضور مادر با فرزند و یادگیری همزمان وجود داشته باشد. 
مسئول کانون فرهنگی – تبلیغی مادر و کودک یاس در خاتمه‌ی سخنان خود تصریح کرد: پس از پایان این دوره و گرفتن آزمون عملی و تئوری گواهی هلال احمر به شرکت کنندگان داده می‌شود.

 
شناسه خبر : 16687
تاریخ : 1403/6/10 06:43:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pYe3FU
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تبلیغات اسلامی #کمک‌های اولیه #بانوان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.