آخرین اخبار
💢 دوره‌های برگزار شده در موسسات آموزش عالی آزاد تحت عنوان DBA و MBA فاقد اعتبار لازم است.
براساس گزارش دبیرخانه هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی و با استناد به نامه شماره 123429/2 مورخ 09/06/1400 معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دوره‌های برگزار شده در موسسات آموزش عالی آزاد تحت عنوان DBA و MBA که با عناوین دکتری مدیریت حرفه‌ای کسب و کار و همچنین کارشناسی ارشد مدیریت حرفه‎‌ای کسب و کار در ادارات و سازمان‌های دولتی ارائه می‌گردد، به هیچ عنوان معادل، مشابه و یا همتراز مدرک دانشگاهی نمی‌باشد.

همچنین موسسات آموزش عالی آزاد تنها مجاز به صدور گواهینامه گذراندن دوره می‌باشند که در گواهینامه مذکور کلمه دوره حتما می‌بایست قید شده باشد. لازم به ذکر است داوطلبان این دوره‌ها پیش از شرکت در دوره و پرداخت هرگونه هزینه نسبت به استعلام مجوز دوره از طریق وزارت عتف اقدام نمایند، در غیر اینصورت وزارت عتف هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تایید گواهینامه دوره‌های مذکور را نخواهد داشت. همچنین درصورت مشاهده مواردی از این قبیل می‌توانید مراتب را به دبیرخانه هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی به آدرس ذیل اطلاع دهید.


آدرس: بوشهر- خیابان شهید ماهینی – دانشگاه خلیج فارس – دبیرخانه هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی
تلفن: 1222415-021

شناسه خبر : 872
تاریخ : 1400/6/22 07:10:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cxbUis
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.