آخرین اخبار
🎥 دکتر جهانگیر شاهینی بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
-

 

به گزارش دریاکنار؛ طی حکمی از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر جهانگیر شاهینی (فرزندِ بوشهر) به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

دکتر شاهینی با درجه علمی دکترای تخصصی مدیریت (متولد 1352 - فرزندِ بوشهر) دارای 26 سال سابقه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و پیش از این جایگاه هایی همچون  مدیرکلی برنامه ریزی، بودجه، نوسازی اداری و تحول سازمان ملی استاندارد ایران، معاونت توسعه مدیریت و منابع مرکز آموزش مدیریت دولتی و موسسه آموزش عالی کشور، مشاور عالی سازمان ملی استاندارد کشور، مدیرعاملی منطقه ویژه علم و فناوری، مدیر کلی بودجه، مدیرکلی فناوری اطلاعات مدیرکلی آموزش و پژوهش، ریاست دانشگاه، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، معاونت توسعه مدیریت و منابع برنامه‌ و بودجه و غیره را عهده دار بوده است.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر سوابق مدیریتی متعدد و عضویت در کارگروه تخصصی بنیاد نخبگان، بیش از بیست سال سابقه آموزشی، پژوهشی (ارائه مقالات متعدد ملی و بین المللی) و تدریس دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های اقتصاد، مدیریت، گمرک و غیره در کارنامه حرفه ای خود دارد.

شایان ذکر است علی شهابی نسب از دی ماه ۱۳۹۹ تا کنون مسئولیت ریاست این سازمان را برعهده داشته است مراسم تودیع و معارفه ریاست مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد فردا در نشست شورای اداری این استان برگزار می گردد.

شناسه خبر : 5991
تاریخ : 1401/12/9 09:21:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0Rm7sE
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #انتصاب #دکتر جهانگیر شاهینی #کهگیلویه و بویراحمد #سازمان مدیریت و برنامه ریزی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.