آخرین اخبار
دکتر درویشی بعنوان یک مدیر دانشگاهی تبیین کننده رشد عملکردی سازمان مدیریت استان
حضور دکتر علی درویشی بعنوان یک مدیر دانشگاهی از دانشگاه خلیج فارس (که نماد آموزش عالی استان می باشد) در سکانداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی (برنامه و بودجه) استان، بهبود عملکردیِ ویژه را در 18 ماهه اخیر نمایان ساخته است. مدیریت کاربردی، تعاملات سازنده، رویکرد موفق سازمانی و قاطعیت همراه با احترام از نکات مثبت این مدیر توانمند و موفق می باشد.

پر واضح است جایگاه ریاست در هر سازمان تببین کننده رشد عملکردی آن می باشد، از طرفی بواسطه نقش والای مدیریتی-حاکمیتیِ سازمان مدیریت و برنامه ریزی (برنامه و بودجه) استان که  از جایگاهی ارجح نسبت به سایر سازمانها برخودار می باشد، نیز از این موضوع مستثنی نیست.

حضور دکتر علی درویشی بعنوان یک مدیر دانشگاهی از دانشگاه خلیج فارس (که نماد آموزش عالی استان می باشد) در سکانداری این سازمان، بهبود عملکردیِ ویژه را در 18 ماهه اخیر نمایان ساخته است. مدیریت کاربردی، تعاملات سازنده، رویکرد موفق سازمانی و قاطعیت همراه با احترام از نکات مثبت این مدیر توانمند و موفق می باشد.

  نظر به اظهارات اخیر معاون مجلس و توسعه منطقه‌اي سازمان برنامه و بودجه كشور: "در شرايط فعلي كه موضوع تحريم ظالمانه بر كشور سايه افكنده و مهمترين مولفه‌هاي اقتصادي را تحت تأثير قرار داده است، نقش سازمان در تأمين و توزيع اطلاعات براي مجموعه دستگاه‌هاي دولتي و ذي‌نفعان امري حياتي است تا با تعديل توقعات و تنزل تقاضاها با تخصيص بهينه امكانات به فعاليت‌ها و مصارف از منابع كشور در شرايط سخت تحريم صيانت‌ كنيم"، همواره مشاهده کردیم که ریاست سازمان با درایت کامل پیشبرد اهداف استانی را در دستور کار قرار داده و اخیرا با پیگیری های انجام شده، شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ، استان بوشهر را به عنوان پایلوت در زمینه تدوین سند توسعه دانش بنیان در بین ۳۱ استان کشور انتخاب نمود که سرانجام این سند تدوین و در جلسه یکصد و بیست و هفتم شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که در تاریخ ۹۸/۱۰/۲۴ به تصویب رسیده و برای اجرا در سال جاری به استان ابلاغ گردید.

باشد که مسیر پیشرفتِ روز افزون استان توسط مدیران توانمند و دانشگاهی چون دکتر درویشی هموار گردد و رسانه ها نیز در این مسیر همراه و همگام باشند.  

شناسه خبر : 197
تاریخ : 1399/10/6 12:18:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pzfyKs
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.