گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دکتر رضا عوض پور: تخصيص ۴ هزار ميليارد تومان بودجه براي اجراي طرح دارويار طي دو هفته اخير
رئيس امور سلامت و رفاه اجتماعي سازمان برنامه و بودجه كشور در گفت‌وگو با شبكه خبر از تخصيص ٣٢ هزار ميليارد تومان به وزارت بهداشت و بيمه‌ها از ابتداي سال تاكنون خبر داد و گفت: ۴ هزار ميليارد تومان هم فقط براي اجراي طرح ملي «دارويار» تخصيص يافته و دستور پرداخت آن صادر شده است.

«رضا عوض‌پور» با تشريح نقش سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح دارويار، گفت: همه اركان و اجزاي دولت در تلاش هستند تا طرح ملي «دارويار» به‌خوبي پيش برود و ما هم به عنوان سازمان برنامه و بودجه با تامين منابع كمك مي‌كنيم كه اين طرح با سرعت بهتري پيش برود. 
رئيس امور سلامت و رفاه اجتماعي سازمان برنامه و بودجه كشور در ادامه از تشكيل كارگروه هماهنگي اجراي طرح دارويار توسط سازمان برنامه و بودجه با شركت نمايندگان بانك مركزي، وزارت امور اقتصادي و دارايي، گمرك و وزارت دادگستري خبر داد و گفت: هدف ما، كمك به بهبود روند اجراي اين طرح ملي است.
عوض‌پور با اشاره به بودجه تخصيص يافته به طرح دارويار از محل هدفمندي يارانه‌ها گفت: تاكنون ۴ هزار ميليارد تومان از محل بودجه دارويار تخصيص يافته و دستور پرداخت آن صادر شده است؛ ٢ هزار ميليارد اواخر هفته گذشته پرداخت شد و ٢ هزار ميليارد تومان مابقي نيز تا پايان هفته به نسبت جمعيت تحت پوشش سازمان‌هاي بيمه‌گر به آنها پرداخت مي‌شود.

شناسه خبر : 2573
تاریخ : 1401/5/4 07:33:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ujewua
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر رضا عوض پور #سازمان برنامه و بودجه #دارويار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.