آخرین اخبار
دکتر عوض پور؛ بزرگمرد برنامه و بودجه کشور که همواره خدمات ارزنده ای به بوشهریان ارائه می دارد
بوشهریان تشکیل مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر را با نام دکتر رضا عوض پور از دیار دشتی (استان بوشهر) می شناسند که همواره از آن به نیکی یاد می شود

چه در زمانی که تشکیلات مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با ریاست وی بنیان گذاری شد؛ چه زمانی بعنوان رييس امور سلامت و رفاه اجتماعي سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد و پایتخت نشین شد، همواره سیرت نیک خود را مبنای فعالیتهای مدیریتی خود قرار داده و ردپایی ماندگار از خود بجای گذاشته است.

🔖خاطرمان هست که با قطعی شدن خبر پایتخت نشینی وی، اکثریت قریب اتفاق کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از طرفی ناراحت بواسطه دور شدن از مدیری دوست داشتنی بودند، از بعدی دیگر شادمان از پیشرفت ملی وی بودند.

🔖سالها می گذرد این مدیرِ گرانقدر پایتخت نشین شده، اما برخلاف بسیاری از مدیرانی که آب پایتخت را خورده و آبادی خود را به فراموشی می سپارند، ایشان همواره خدمات ارزنده ای در بعدِ تخصیص بودجه حوزه سلامت و درمان به بوشهریان ارائه می دارند.


🔖از آن جایی که ایشان برخلاف بسیاری از مدیران با وادی مستند سازی بیهوده غریبه می باشند، اما بد نیست تشکر و قدردانی ویژه ای از این بزرگمردِ سازمان برنامه و بودجه ارائه داشته باشیم، باشد که سایر مسئولین نیز کلیات عملکردی ایشان را رهرو راه خود قرار دهند، تا استانی رو به پیشرفت داشته باشیم. 

شناسه خبر : 5842
تاریخ : 1401/11/28 20:26:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Mu2NoR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #برنامه و بودجه #دکتر عوض پور #دیار تنگستان #مدیریت و برنامه ریزی #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • سیروس
    1 سال قبل

    با سلام عید مبعث حضرت رسول اکرم ص بر شما مبارکباد مدیر محترم دریا کنار وقتی شخصی فاقد سواد و با رابطه مدیر یک سازمان مهم میشود نباید بیشتر انتظار داشته باشید ، وقتی امثال آقای عوض پور کنار گذاشته میشود که راه برای این افراد باز شود قطعا سرمایه های استان هدر میرود .