گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
به همت مجمع مردمی ورزش استان بوشهر؛
تجلیل از دو ورزشکار بسیجی
از دو ورزشکار بسیجی آقایان نعمت الله امین نژاد و مسعود لطفی در مراسمی تجلیل به عمل آمد.

 از نعمت الله امین نژاد سرمربی تیم فوتبال قلمداران هنر جنوب و مسعود لطفی داور مسابقات یادواره شهدا  در شهر بوشهر تجلیل به عمل آمد.

 این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ورزشکاران در حضور پیشکسوتان ورزش و خبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حضور ورزشکاران و خبرنگاران مطالبه گری از مسئولین را یکی از دغدغه های این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: مطالبه گری یک وظیفه است و ورزشکاران در هر جای که مشکلی می بینند با ما در میان بگذارند تا ما آن را از دستگاه های مربوطه مطالبه کنیم و این مجموعه تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

میثم دهقان افزود: نباید تلاش های ورزشکاران نادیده شود و از افتخاراتی که کسب می کنند به سادگی گذشت. ما جوانان زبده خلاق و نخبه کم نداریم که ظرفیت بالایی دارند و انشالله با همت بزرگوارانی چون محمد جواد زارعی مسئول «جوان» مجمع مردمی ورزش  استان گام های بلندتری را با کمک همه آحاد مردم که می خواهند از 
آسیب های اجتماعی دور شوند برداشته شود.

محمد جواد زارعی دبیر مجمع ورزش استان بوشهر در ادامه این مراسم یادآور شد: اوقات فراغت همراه با فعالیت های ورزشی  و توانمندسازی می تواند ابزاری قدرتمند برای افراد باشد تا به آنها کمک کند تا حتی از مشکلات زندگی آسانتر گذر کنند. 

وی با بیان اینکه مجمع مردمی ورزش رویکرد جدیدی را در پیش گرفته تاکید کرد: شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های ورزشی که برای کودکان، نوجونان و جوانان مستعد و علاقه مند به ورزش از خانواده های کم برخوردار رایگان ثبت نام می کنند، یکی از برنامه های اصلی ما می باشد به همین منظور با ارتباط و طرح مسئله با باشگاه داران تاکنون بیش از 300 ورزشکار به صورت رایگان در استان بوشهر ثبت نام شده اند که از همه مدیران باشگاه ها که در این طرح خداپسندانه با ما همکاری داشته اند تشکر و قدردانی می کنم.
زارعی ضمن تشریح عملکرد قریب به سه سال مجمع مردمی ورزش با بر شمردن یکی از برنامه های تشکیلات مردمی از شاخصه های همایش «دُران دریا» که برای اولین بار در استان بوشهر برگزار شده بود عنوان کرد: باشگاه داران و مربیان ورزش نقش کلیدی و اساسی در پیشگیری از وقوع جرائم و بزه های اجتماعی دارند برای همین در اولین رویداد از باشگاه داران و مربیانی که با فراهم کردن شرایط و امکانات و همچنین کاهش هزینه و یا کلاس های رایگان ورزشی در مناطق محروم از آمار جرم و خلاف در این مناطق تلاش نمودند شناسایی و تقدیر نمودیم.

محمد جواد زارعی با اشاره به اینکه همایش «دُران دریا 2» درنیمه دوم آبان برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد با توجه به شاخصه هایی که در این جلسه مطرح نمودیم هم اکنون یک تشکیلات مردمی در سراسر استان بوشهر هم اکنون در حال رصد و شناسایی ورزشکاران و باشگاه دارانی هستند که برای کشف و شناسایی استعداد ورزشکاران کم برخوردار تلاش می کنند بتوانیم با همکاری مردم و نهادهای دولتی مراسم همایش «دُران دریا 2» را با شکوه تر برگزار نمایم.

سبحان زنگی که دبیر اولین دوره "درّان دریا" بود گفت: این مراسم با همت مجمع مردمی ورزش و با حمایت جمعی از  دوستداران ورزشکاران متعهد و مسول و کاربلد در آبان برگزار می شد و از علاقمندان به این امر جهت همکاری دعوت می کنیم و این باعث خوشحالی ماست و اگر ایده  طرح  و پیشنهادی ارائه دهند حتما بررسی و اجرا می شود.

مسعود عرب زاده مسول میز قرارگاه تحول اجتماعی و مدیر باشگاه قلمداران هنر جنوب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ورزشکاران تجلیل شده تصریح کرد : به قائده و فرموده حضرت رهبری که کار برای شهدا کم از شهادت نیست ، ما در میز ورزش قرارگاه تحول اجتماعی  و باشگاه نزدیک به ۶۰ مسابقه را در طول دو سال به نام و یاد شهدا برگزار کردیم و این امر محقق نمی شد اگر تلاش ها و همدلی های این دو عزیز نبود و عنایت داشته باشید که "نعمت الله امین نژاد" خودشان از یادگاران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و  "مسعود لطفی " اولین و تنها داور استان بوشهر است که در مواجهه با حرکات ارزشی و اخلاقی ورزشکاران از کارت سبز استفاده می کند.

 

 

 
شناسه خبر : 17407
تاریخ : 1403/7/3 21:59:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aMYtvE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ورزشکار #تجلیل #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.