آخرین اخبار
دیدار امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله در بیروت
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های خود در لبنان با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات لبنان به بیروت سفر کرده، امروز با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مروری بر وقایع و تحولات اخیر منطقه به ویژه پس از عملیات طوفان الاقصی، تجاوزات مستمر اسرائیل به غزه، جنایات وحشیانه‌ای که علیه تمامی مردم غزه انجام شده و آنچه در مسجد الاقصی رخ داده شد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان درباره برخی موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای از جمله تحولات فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

وی در بدو ورود به بیروت گفت: صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به مردم فلسطین به خاطر مقاومت و عملیات طوفان الاقصی که پاسخی به جنایات جنگی نتانیاهو و رژیم صهیونیستی بود، به ویژه در ماه‌های اخیر عرض می‌کنم.

وزیر امور خارجه افزود: ما امروز در بیروت هستیم تا با صدای بلند اعلام کنیم که کشورها و مردم اسلامی تداوم جنایات جنگی علیه مردم غزه و فلسطین را تحمل نخواهند کرد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: ایران با قدرت به حمایت‌های سیاسی، بین‌المللی و رسانه‌ای خود از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: برخی از مقامات غربی از من پرسیدن آیا امکان گشایش جبهه‌های جدید علیه رژیم جعلی اسرائیل وجود دارد یا خیر. طبعا در شرایط تداوم جنایات جنگی و محاصره انسانی غزه هر اتفاق و تصمیمی از سوی دیگر جریان‌های مقاومت محتمل است.

 

منبع: گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر : 11706
تاریخ : 1402/7/22 06:54:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BFoSG0
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #وزیر امور خارجه #دبیرکل حزب الله لبنان #دیدار #رایزنی #امیر عبداللهیان #حسن نصرالله #بیروت #ایران

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.