گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
دیدار با خانواده شهدا از افتخارات مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است
مهدی مرکبی در دیدار با خانواده شهید والامقام حاج حسین مقاتلی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا، برای مسئولان افتخار بزرگی است چرا که خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با احساس مسئولیت بیشتری تلاش کنیم.

وی امنیت پایدار کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: در سایه امنیت پایداری که شهدا با از جان گذشتگی و نثار خون خود در کشور ایجاد کردند جامعه به پیشرفت‌های علمی و … دست یافته است و تمامی دستاوردهای ما در حوزه بهداشت و درمان به برکت خون‌های پاک شهیدان است و ما باید پاسدار خون آنها بوده و از آرمان‌های والای آنها صیانت‌کنیم.

مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.

مرکبی یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های شاخص دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده و با عنوان طرح سپاس به طور مستمر در این دانشگاه در حال انجام است.

در این دیدار مسئول خیرین دانشگاه علوم پزشکی ، کارشناس امور ایثارگران دانشگاه و تیم مدیریت شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند.

در پایان این مراسم از فرزند شهید والامقام «حاج حسین مقاتلی» تجلیل شد.

 

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

شناسه خبر : 15483
تاریخ : 1403/3/4 12:44:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RrVTzI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #زهرا زنده بودی #مهدی مرکبی #امور ایثارگران #دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.