گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دیدار جمعی از معتمدین محلات جنوبی شهرستان بوشهربا فرماندار بوشهر
در این دیدار معتمدین با بیان مسائل و مشكلات شهرستان برای صالح رحیمی فرماندار بوشهر در انجام امور و مسئولیت خطیرشان آرزوی توفیق نمودند و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای حل و رفع مشکلات موجود اعلام کردند.

در این دیدار معتمدین ضمن تشکربا بیان مسائل و مشکلات شهرستان و حضور مستمر  فرماندار بوشهر در بین مردم در انجام امور و پیگیری های صورت     گرفته تقدیر وتشکر نمودند  و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای حل و رفع مشکلات موجود اعلام کردند.

این دیدار که با حضور جمعی از معتمدین شهرستان درمسجد الزهرا دواس بوشهر تشکیل شد ، صالح رحیمی فرماندار بوشهربا تشکر از معتمدین گفت : معتمدین چشم بینای مردم هستند که در بسیاری از تعاملات نقش سازنده ای ر اایفا میکنند و از این رو وظیفه سنگی بر عهده دارند .

رحیمی در ادامه افزود : وحدت و اتحاد و همدلی تنها نقطه قوت و رمز موفقیت ماست که اگر به آن توسل کنیم قطعا اتفاقی خوبی رخ خواهد داد که نتیجه و ثمره آنرا همه مردم ببینند .
فرماندار بوشهر افزود: برای توسعه ی همه جانبه ی شهرستان، فرمانداری آمادگی خود را جهت استفاده از تجربیات و پیشنهادات معتمدین نقاط مختلف شهرستان اعلام می کند تا برای توسعه شهرستان اقدامات اساسی انجام گیرد.
وی گفت: امیدوارم در مدت حضورم در فرمانداری بوشهر در جهت اجرای عدالت و رفع محرومیت شهرستان بتوانیم برای مردم خوب و عزیز شهرستان قدم های موثری برداریم.
نماینده عالی دولت در شهرستان بوشهرادامه داد: بازدید از بخش ها و روستاهای شهرستان و آشنایی با مسائل و مشکلات آنها از اولویتهای کاری ما در فرمانداری است که طبق برنامه زمانبندی اجرا خواهد شد.

رحیمی بیان داشت: انشاالله بتوانیم با تعامل و همکاری بیشتر بین ادارات مرکز شهرستان و مسوولین و معتمدین و همچنین مشاوره از نخبگان  جهت رفع مشکلات و توسعه همه جانبه  شهرستان گامهای مثبت برداریم.

رئیس شورای اداری عنوان کرد:ظرفیت شهرستان بوشهر بالاست
و می توان کارهای بزرگی در بوشهرانجام داد
برای حل مشکلات شهرستان با نخبگان و متخصصان شهرستان مشورت می کنیم

وی گفت:ضرورت حضور معتمدین؛ و تاثیر گذاری آنان در تصمیمات منطقه ای؛ آمادگی و رضایت کامل خود را برای همکاری همه جانبه با جمعیت معتمدین اعلام نمودند؛ که در آینده این دیدارها و مشورت ها تداوم یابد.

شناسه خبر : 4282
تاریخ : 1401/9/8 07:24:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9Mmamd
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #معتمدین #دیدار جمعی #فرماندار بوشهر #صالح رحیمی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.