آخرین اخبار
دیدار رئیس اموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر الزهرا(س) با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر
مهندس زهرا حاجیانی رئیس اموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر الزهرا(س) با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر دیدار کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر؛ در این نشست مهندس زهرا حاجیانی رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر ضمن ابلاغ سلام دکتر احسان بهمیاری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر، بر همکاری های مشترک در زمینه تقویت و ترویج آموزش های مهارتی و فنی در بین دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان و برگزاری نشست ها و پنل های تخصصی کارآفرینی در این حوزه تاکید کرد.

حاجیانی با برشمردن اهداف و چشم اندازهای دانشگاه و معرفی رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در حوزه های هنر، برق و کامپیوتر، علوم مهندسی، ساختمان و معماری لزوم و ضرورت های بهره گیری از توان مهارتی دانشگاه در جامعه و خصوصاً در تحقق برنامه ها و اهداف میراث فرهنگی و صنایع دستی تأکید نمودند.

گفتنی است، دکتر اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر نیز ضمن تصریح جایگاه دانشگاه فنی و حر فه ای در ایجاد زمینه های کارآفرینی و اشتغال زایی برای دختران و بانوان استان، جهت برگزاری برنامه های مشترک در این حوزه با انعقاد تفاهم نامه اعلام آمادگی کرد.

شناسه خبر : 9139
تاریخ : 1402/4/7 04:09:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CRovvI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دیدار #دانشگاه #میراث فرهنگی #الزهرا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.